درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51429صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 16 بهمن 1401 - 14:43
تجربه وحشت جنگ هسته‌ای با بازی رایانه‌ای
ایوان استپانوف، سازنده این بازی در سمی‌پالاتینسک، شهری در قزاقستان که فاصله چندانی با محل آزمایش‌های هسته‌ای شوروی ندارد، به دنیا آمد. او اکنون در آلمان زندگی می‌کند، اما گفت که این بازی را با الهام از مشاهده آثار توسعه کلاهک‌های هسته‌ای در همان نزدیکی ساخته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یک بازی جدید، شبیه‌ساز جنگ هسته‌ای، طراحی شده است تا به مردم اجازه دهد وحشت تمام‌عیار جنگ مدرن را تجربه کنند.

مردم در این بازی می‌توانند سلاح هسته‌ای خود را بسازند، آن‌ها را در مکان‌هایی روی نقشه هدایت کنند و بعد ببینند چه تخریبی به بار می‌آورد.

کاربران حتی دوستان و خانواده خود را نیز می‌توانند در این بازی بگنجانند تا ببینند آیا از وقوع جنگ هسته‌ای جان سالم به در می‌برند یا خیر.

ایوان استپانوف، سازنده این بازی در سمی‌پالاتینسک، شهری در قزاقستان که فاصله چندانی با محل آزمایش‌های هسته‌ای شوروی ندارد، به دنیا آمد. او اکنون در آلمان زندگی می‌کند، اما گفت که این بازی را با الهام از مشاهده آثار توسعه کلاهک‌های هسته‌ای در همان نزدیکی ساخته است.

او در بیانیه‌ای گفت: «مهم‌ترین انگیزه برای تولید این نرم‌افزار تهدید دائمی جنگ هسته‌ای است. یک شبیه‌سازی حاضر و آماده و تعاملی باید در دسترس مردم باشد تا تهدیدهای پیامدهای واقعی چنین درگیری را برجسته کند.»

این سیستم در اصل برای نظام‌های آموزشی تولید شد و همین حالا هم، دانشگاهیان از آن استفاده می‌کنند و همان‌ها به توسعه شبیه‌سازی‌های آن کمک کرده‌اند. اما اکنون در استیم که پلتفرم (بستر) بازی است منتشر شده است تا همه بتوانند آن را بخرند و با آن بازی کنند.

در وب‌سایت این بازی می‌خوانیم: «می‌توانید کلاهک، موشک و حمل‌کننده‌ را طراحی کنید، آن‌ها را روی نقشه قرار دهید و طرح حمله را اجرا کنید و داستانی باورپذیر درباره شیوه انجام درگیری‌های هسته‌ای و پیامدهای آن بگویید.»

«با استفاده از نقشه‌ای با وضوح بالا از تراکم جمعیت و آثار واقعی تسلیحات مثل انفجار، گرما و تشعشع تخمین می‌زنید که چند نفر در یک درگیری جان خود را از دست می‌دهند. افراد روی نقشه قرار می‌گیرند، حرکت می‌کنند و برای تجریه و تحلیل آثار برآورد صدمات و احتمال بقا پناه می‌گیرند.»
 

منبع: Independent
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد