درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 20:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51425صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 15 بهمن 1401 - 17:36
درپی هجوم کاربران، چت جی‌پی‌تی نسخه پولی راه‌اندازی می‌کند
نسخه رایگان این برنامه دردسترس خواهد ماند. اما احتمال می‌رود در دوره‌های اوج مصرف آفلاین شود – و در آن دوره‌ها، دسترسی کسانی که هزینه ماهیانه آن را پرداخته‌اند، اولویت خواهد داشت.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در زمان‌های اوج مراجعه کاربران، دسترسی کسانی که هزینه ماهیانه آن را پرداخته‌اند، اولویت خواهد داشت
 
 نسخه رایگان این برنامه دردسترس خواهد ماند. اما احتمال می‌رود در دوره‌های اوج مصرف آفلاین شود – و در آن دوره‌ها، دسترسی کسانی که هزینه ماهیانه آن را پرداخته‌اند، اولویت خواهد داشت.
 
 این صرفا یکی از امتیازهایی است که در ازای اشتراک ۲۰ دلاری «چت جی‌پی‌تی پلاس» ارائه می‌شود.
 
 اوپن ای‌آی گفت کاربران «حتی در دوره‌های اوج مصرف دسترسی کلی به چت جی‌پی‌تی دارند»، در کنار آن، امکان «پاسخ‌گویی در زمان کوتاه‌تر» دارند و «به ویژگی‌ها و اصلاحات جدید اولویت دسترسی خواهند داشت».
 
 چت جی‌پی‌تی با وجود محبوبیت بسیار زیادش، رایگان خواهد ماند. اوپن ای‌آی گفت که قصد دارد آن را حفظ کند و در عین حال، کاربران را تشویق کند که نسخه پولی آن را دریافت کنند.
 
 آن‌ها در یک پست وبلاگی که در آن خدمات جدید را اعلام کردند، گفتند: «ما کاربران نسخه رایگانمان را دوست داریم و دسترسی رایگان به چت جی‌پی‌تی نیز ادامه خواهد یافت. با پیشنهاد این قیمت اشتراک، به پشتیبانی دسترسی رایگان برای افراد بیشتر کمک می‌کنیم.»
 
 سایر اشتراک‌ها به زودی منتشر می‌شود. این شرکت به «طرح‌های کم‌هزینه، طرح‌های تجاری و بسته‌های داده برای دسترسی بیشتر» و همین‌طور ارائه ای‌پی‌آی به شکلی که در سایر برنامه‌ها نیز بتوان از آن استفاده کرد، اشاره کرد.
 
 چنین تصور می‌شود که طرح هر سوالی از چت جی‌پی‌تی بسیار گران است. سم آلتمن، مدیر اجرایی اوپن ای‌آی، گفته است که میانگین هزینه چت جی‌پی‌تی «در حد چند سنت» است، اما برآوردهای شرکت تحلیلی سیمیلاروب (Similarweb) نشان می‌دهد که این برنامه امکان جذب روزانه ۱۳ میلیون کاربر دارد.
 
 سیستم جدید یکی از چندین راهی است که اوپن ‌ای‌آی قصد دارد از آن برای کاهش خطرات موفقیت عظیم این برنامه استفاده کند. این پس از راه‌اندازی ابزاری جدید در هفته اخیر برای ارزیابی آن است که آیا قطعه متنی را سیستم هوش مصنوعی تولید کرده یا خیر، از ترس اینکه مبادا از آن برای تقلب در فعالیت‌های آکادمیک استفاده شود و افراد را فریب دهند که با رایانه‌ها با تصور اینکه انسان‌اند، گفت‌وگو کنند.
 
 منبع: Independent
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد