درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 11:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51425صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 15 بهمن 1401 - 18:12
درپی هجوم کاربران، چت جی‌پی‌تی نسخه پولی راه‌اندازی می‌کند
نسخه رایگان این برنامه دردسترس خواهد ماند. اما احتمال می‌رود در دوره‌های اوج مصرف آفلاین شود – و در آن دوره‌ها، دسترسی کسانی که هزینه ماهیانه آن را پرداخته‌اند، اولویت خواهد داشت.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در زمان‌های اوج مراجعه کاربران، دسترسی کسانی که هزینه ماهیانه آن را پرداخته‌اند، اولویت خواهد داشت
 
 نسخه رایگان این برنامه دردسترس خواهد ماند. اما احتمال می‌رود در دوره‌های اوج مصرف آفلاین شود – و در آن دوره‌ها، دسترسی کسانی که هزینه ماهیانه آن را پرداخته‌اند، اولویت خواهد داشت.
 
 این صرفا یکی از امتیازهایی است که در ازای اشتراک ۲۰ دلاری «چت جی‌پی‌تی پلاس» ارائه می‌شود.
 
 اوپن ای‌آی گفت کاربران «حتی در دوره‌های اوج مصرف دسترسی کلی به چت جی‌پی‌تی دارند»، در کنار آن، امکان «پاسخ‌گویی در زمان کوتاه‌تر» دارند و «به ویژگی‌ها و اصلاحات جدید اولویت دسترسی خواهند داشت».
 
 چت جی‌پی‌تی با وجود محبوبیت بسیار زیادش، رایگان خواهد ماند. اوپن ای‌آی گفت که قصد دارد آن را حفظ کند و در عین حال، کاربران را تشویق کند که نسخه پولی آن را دریافت کنند.
 
 آن‌ها در یک پست وبلاگی که در آن خدمات جدید را اعلام کردند، گفتند: «ما کاربران نسخه رایگانمان را دوست داریم و دسترسی رایگان به چت جی‌پی‌تی نیز ادامه خواهد یافت. با پیشنهاد این قیمت اشتراک، به پشتیبانی دسترسی رایگان برای افراد بیشتر کمک می‌کنیم.»
 
 سایر اشتراک‌ها به زودی منتشر می‌شود. این شرکت به «طرح‌های کم‌هزینه، طرح‌های تجاری و بسته‌های داده برای دسترسی بیشتر» و همین‌طور ارائه ای‌پی‌آی به شکلی که در سایر برنامه‌ها نیز بتوان از آن استفاده کرد، اشاره کرد.
 
 چنین تصور می‌شود که طرح هر سوالی از چت جی‌پی‌تی بسیار گران است. سم آلتمن، مدیر اجرایی اوپن ای‌آی، گفته است که میانگین هزینه چت جی‌پی‌تی «در حد چند سنت» است، اما برآوردهای شرکت تحلیلی سیمیلاروب (Similarweb) نشان می‌دهد که این برنامه امکان جذب روزانه ۱۳ میلیون کاربر دارد.
 
 سیستم جدید یکی از چندین راهی است که اوپن ‌ای‌آی قصد دارد از آن برای کاهش خطرات موفقیت عظیم این برنامه استفاده کند. این پس از راه‌اندازی ابزاری جدید در هفته اخیر برای ارزیابی آن است که آیا قطعه متنی را سیستم هوش مصنوعی تولید کرده یا خیر، از ترس اینکه مبادا از آن برای تقلب در فعالیت‌های آکادمیک استفاده شود و افراد را فریب دهند که با رایانه‌ها با تصور اینکه انسان‌اند، گفت‌وگو کنند.
 
 منبع: Independent
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد