درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 12:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51425صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 15 بهمن 1401 - 17:36
درپی هجوم کاربران، چت جی‌پی‌تی نسخه پولی راه‌اندازی می‌کند
نسخه رایگان این برنامه دردسترس خواهد ماند. اما احتمال می‌رود در دوره‌های اوج مصرف آفلاین شود – و در آن دوره‌ها، دسترسی کسانی که هزینه ماهیانه آن را پرداخته‌اند، اولویت خواهد داشت.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در زمان‌های اوج مراجعه کاربران، دسترسی کسانی که هزینه ماهیانه آن را پرداخته‌اند، اولویت خواهد داشت
 
 نسخه رایگان این برنامه دردسترس خواهد ماند. اما احتمال می‌رود در دوره‌های اوج مصرف آفلاین شود – و در آن دوره‌ها، دسترسی کسانی که هزینه ماهیانه آن را پرداخته‌اند، اولویت خواهد داشت.
 
 این صرفا یکی از امتیازهایی است که در ازای اشتراک ۲۰ دلاری «چت جی‌پی‌تی پلاس» ارائه می‌شود.
 
 اوپن ای‌آی گفت کاربران «حتی در دوره‌های اوج مصرف دسترسی کلی به چت جی‌پی‌تی دارند»، در کنار آن، امکان «پاسخ‌گویی در زمان کوتاه‌تر» دارند و «به ویژگی‌ها و اصلاحات جدید اولویت دسترسی خواهند داشت».
 
 چت جی‌پی‌تی با وجود محبوبیت بسیار زیادش، رایگان خواهد ماند. اوپن ای‌آی گفت که قصد دارد آن را حفظ کند و در عین حال، کاربران را تشویق کند که نسخه پولی آن را دریافت کنند.
 
 آن‌ها در یک پست وبلاگی که در آن خدمات جدید را اعلام کردند، گفتند: «ما کاربران نسخه رایگانمان را دوست داریم و دسترسی رایگان به چت جی‌پی‌تی نیز ادامه خواهد یافت. با پیشنهاد این قیمت اشتراک، به پشتیبانی دسترسی رایگان برای افراد بیشتر کمک می‌کنیم.»
 
 سایر اشتراک‌ها به زودی منتشر می‌شود. این شرکت به «طرح‌های کم‌هزینه، طرح‌های تجاری و بسته‌های داده برای دسترسی بیشتر» و همین‌طور ارائه ای‌پی‌آی به شکلی که در سایر برنامه‌ها نیز بتوان از آن استفاده کرد، اشاره کرد.
 
 چنین تصور می‌شود که طرح هر سوالی از چت جی‌پی‌تی بسیار گران است. سم آلتمن، مدیر اجرایی اوپن ای‌آی، گفته است که میانگین هزینه چت جی‌پی‌تی «در حد چند سنت» است، اما برآوردهای شرکت تحلیلی سیمیلاروب (Similarweb) نشان می‌دهد که این برنامه امکان جذب روزانه ۱۳ میلیون کاربر دارد.
 
 سیستم جدید یکی از چندین راهی است که اوپن ‌ای‌آی قصد دارد از آن برای کاهش خطرات موفقیت عظیم این برنامه استفاده کند. این پس از راه‌اندازی ابزاری جدید در هفته اخیر برای ارزیابی آن است که آیا قطعه متنی را سیستم هوش مصنوعی تولید کرده یا خیر، از ترس اینکه مبادا از آن برای تقلب در فعالیت‌های آکادمیک استفاده شود و افراد را فریب دهند که با رایانه‌ها با تصور اینکه انسان‌اند، گفت‌وگو کنند.
 
 منبع: Independent
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد