درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51411صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 15 بهمن 1401 - 05:40
بنیانگذاران اینستاگرام با اپلیکیشنی جدید بازمی‌گردند
«کوین سیستروم» و «مایک کریگر» از راه‌اندازی اپلیکیشن «آرتی‌فکت» (Artifact) خبر دادند. آرتی‌فکت برنامه‌ای است که نوید «فید خبری شخصی‌سازی شده» را می‌دهد و توسط هوش مصنوعی طراحی شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بیش از چهار سال از خروج بنیانگذاران اینستاگرام از این شرکت می‌گذرد و حالا آنها با یک اپلیکیشن جدید بازگشته‌اند.

«کوین سیستروم» و «مایک کریگر» از راه‌اندازی اپلیکیشن «آرتی‌فکت» (Artifact) خبر دادند. آرتی‌فکت برنامه‌ای است که نوید «فید خبری شخصی‌سازی شده» را می‌دهد و توسط هوش مصنوعی طراحی شده است.


کریگر در یک پست اینستاگرامی گفت که او و سیستروم بیش از یک سال است که برای راه‌اندازی این سرویس با یک تیم مشغول کارند. 

بر خلاف اینستاگرام، این برنامه بیشتر روی مقالات متمرکز است تا عکس. طبق گزارش‌ها، آرتی‌فکت محتوا را براساس علایق توصیه‌شده و امکان گفتگو با دوستان فراهم می‌کند.

«فید اصلی» مقالات محبوب از سازمان‌های رسانه‌ای بزرگ گرفته تا وبلاگ نویسان کوچک را نمایش می‌دهد و «فید کاربر» براساس چیزی که روی آن کلیک می‌کنید، شخصی‌تر می‌شود.

این راه‌اندازی در زمانی انجام می‌شود که فعالیت‌های جدیدی در دنیای رسانه‌های اجتماعی آغاز شده است.

در حین آشفتگی و عدم اطمینان در توییتر تحت مدیریت ایلان ماسک، سرویس‌های جدیدتر به کاربران کمک می‌کند اخبار و به روز رسانی‌های شخصی را در یک فید دریافت کنند. در عین حال، رشد سریع تیک‌تاک، برنامه‌های دیگر از جمله اینستاگرام را برای کپی کردن ویژگی‌های آن تحت فشار قرارداده است.

گزارش‌های مختلف آرتی‌فکت را به عنوان «تیک‌تاک برای متن» و احتمالا «حتی یک حمله غافلگیرکننده در توییتر» توصیف کرده‌اند.


پس از راه‌اندازی اینستاگرام در سال ۲۰۱۰، سیستروم و کریگر این اپلیکیشن را در سال ۲۰۱۲ به قیمت یک میلیارد دلار به شرکت متا فروختند.

سال ۲۰۱۸ این زوج اینستاگرام را ترک کردند. گزارش‌ها در آن زمان حاکی از آن بود که این جدایی به دلیل تنش‌ها با مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت بر سر مسیر برنامه و تمایل به الحاق بیشتر آن به فیس‌بوک بوده است.

به گفته سایت پلتفرمر که اولین بار خبر راه‌اندازی اپلیکیشن «آرتی‌فکت» را منتشر کرده، سیستروم و کریگر از آن زمان سرمایه‌گذاری‌هایی را با تمرکز بر برنامه‌های اجتماعی آینده ایجاد کرده‌اند. به این ترتیب هم آرتی‌فکت اولین محصول از این سرمایه‌گذاری است./ یورونیوز

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد