درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 14:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟
  خطا بقا در روابط‌عمومی
  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51327صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 5 بهمن 1401 - 12:52
برگزاری اولین رویداد «انتقال تجربه در حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه» در تبریز
مخاطبان این رویداد، دانشجویان رشته های ارتباطات، روابط‌عمومی، رسانه و دیگر رشته های مرتبط و همچنین مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی نهادهای بخش دولتی و خصوصی استان خواهند بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اولین رویداد انتقال تجربه در حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه با عنوان "تجربه ای نو" توسط انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

رئیس انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، در گفت و گو با شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)، اظهار کرد: در جهان رویدادهایی مانند تد در حال برگزاری است که متاسفانه در استان آذربایجان شرقی تاکنون شاهد برگزاری چنین دوره هایی نبوده ایم. برهمین اساس، تصمیم گرفتیم اولین رویداد انتقال تجربه در حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه را با قوانین و چارچوب های تعریف شده و استاندارد، به منظور اشتراک گذاری تجارب برگزار کنیم که مخاطبین از این رویداد می توانند راه رسیدن به اهداف و ایده ها را نیز پیدا کرده و برای خود انگیزه ایجاد کنند، ناگفته نماند که ایده‌ها از تجربه ها شکل می گیرند.

ابراهیم مولائی ادامه داد: این رویداد با همکاری و همراهی دانشگاه پیام نور استان و با سه سخنرانی از افراد موفق این حوزه، دکتر محمد عزیزی راد، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری آذربایجان شرقی، دکتر حسن اسدزاده شهیر، مدیر روابط‌عمومی امور مالیاتی آذربایجان شرقی و دکتر حمید محمدی، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان در استان برگزار خواهد شد و این اساتید مجرب به بیان تجربیات خود از پیچ و خم کار روابط‌عمومی و رسانه می پردازند.

وی افزود: مخاطبان این رویداد، دانشجویان رشته های ارتباطات، روابط‌عمومی، رسانه و دیگر رشته های مرتبط و همچنین مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی نهادهای بخش دولتی و خصوصی استان خواهند بود.

مولائی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد این رویداد از طریق پلتفرم‌ اَبر دِراک به صورت زنده پخش شود.

رویداد "تجربه ای نو" با هدف "توسعه افکار و ایده‌ها" روز دوشنبه 10 بهمن ماه از ساعت 10:30 تا 12:30 به صورت رایگان در سالن علامه جعغری دانشگاه پیام نور تبریز برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد