درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 06:19   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51321صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 4 بهمن 1401 - 15:36
توییتر به دنبال راه‌اندازی سرویس اشتراک بدون تبلیغات
تبلیغات در توییتر بسیار زیاد هستند؛ اقداماتی در دست انجام است و طی هفته‌های آتی این مشکل برطرف خواهد شد. همچنین نسخه اشتراک جدیدی با هزینه بیشتر در نظر گرفته شده که هیچ تبلیغی در آن نمایش داده نمی‌شود. در واقع، این اشتراک، نسخه گران‌تر توییتر بلو خواهد بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| توییتر این روزها مشغول کار روی سرویس اشتراکی جدیدی است که امکان استفاده از این پلتفرم بدون مشاهده هیچ تبلیغی را برای کاربر فراهم می‌کند. ایلان ماسک ضمن اعلام این خبر گفت: تبلیغات در توییتر بسیار زیاد هستند؛ اقداماتی در دست انجام است و طی هفته‌های آتی این مشکل برطرف خواهد شد. همچنین نسخه اشتراک جدیدی با هزینه بیشتر در نظر گرفته شده که هیچ تبلیغی در آن نمایش داده نمی‌شود. در واقع، این اشتراک، نسخه گران‌تر توییتر بلو خواهد بود.
 

در حال حاضر، توییتر بلو در حالت خرید اشتراک مستقیم از طریق نسخه اندروید یا‌ آی‌اواس توییتر در آمریکا با قیمت ۱۱ دلار عرضه می‌شود. اما با خرید اشتراک از طریق نسخه وب توییتر، ۳۰ درصد کمیسیون اپل و گوگل اعمال نخواهد شد و این مبلغ به ۸ دلار کاهش می‌یابد. از زمان رونمایی از این سرویس تلاش شده تا قابلیت‌های متمایزی برای آن در نظر گرفته شود. توییتر اعلام کرده است که در آینده ریپلای‌های کاربران دارای حساب کاربری آبی بالاتر از ریپلای‌های سایر کاربران قرار می‌گیرد. در ضمن کاربران این‌ سرویس برای جست‌وجو و منشن نیز در اولویت قرار می‌گیرند.

 

از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه اشتراک آبی توییتر می‌توان به یک رابط کاربری ویژه برای خواندن رشته توییت‌های طولانی، پوشه‌های بوک مارک و قابلیت لغو توییت‌ها اشاره کرد. توییتر از ماه نوامبر تغییراتی را در سرویس اشتراکی خود اعمال کرد؛ اگرچه با این سرویس تغییراتی را در این بخش شاهد بودیم، اما هنوز گزینه «بدون تبلیغات» با برچسب «به زودی» رؤیت می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها، درآمدهای تبلیغاتی توییتر طی هفته‌های اخیر و پس از تملک این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، روندی کاهشی داشته است.

 

در گزارش وب‌سایت TheInformation‌ آمده که اخیرا یکی از مدیران ارشد توییتر اعلام کرد که درآمد روزانه این پلتفرم به نسبت مدت زمان مشابه سال گذشته، حدود ۴۰ درصد افت داشته است. بهار گذشته، زمانی که ماسک برنامه خود را برای تملک توییتر علنی کرد، پیش‌بینی‌اش این بود که تبلیغات در این سرویس تا سال ۲۰۲۸ تا حد کمتری محرک درآمدی این شرکت خواهد بود و ۴۵ درصد از کل درآمد از مسیرهایی جز تبلیغات حاصل می‌شود./ آی‌تی‌ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد