درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51308صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 3 بهمن 1401 - 10:20
فیلترینگ یعنی کمک به انتشار خبر جعلی
در این شرایط و در غیاب اطلاع رسانی مستقیم سازمان ها و روابط‌عمومی‌های دولتی در شبکه های اجتماعی،‌ فعالیت برای تولید و بازنشر خبرهای جعلی راحت تر می شود. همچنین امکان واکنش موثر نیز از روابط‌عمومی‌ها گرفته می شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رضا غبیشاوی - یکی از چالش های دنیای جدید، خبر جعلی است. با گسترش اینترنت به ویژه ابزارهای اینترنتی موبایلی، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و پدیده هایی چون شهروند خبرنگاری،‌ امکان تولید و انتشار گسترده خبر جعلی بیش از پیش ممکن شده است. خبر جعلی می تواند از یک چالش به سمت بحران حرکت کند و از افراد عادی تا مسوولان و از مجموعه های کوچک تا بزرگ و حتی دولت ها و کشورها را درگیر خود کند و به فاجعه بیانجامد.
کانال عصر ایران در تلگرام

جوامع و دولت ها برای مقابله با خبر جعلی دست به اقدامات و ابتکارات مختلفی می زنند تا با این پدیده نوظهور رویارویی کنند.

ایران نیز از این داستان بی نصیب نمانده و یکی از تهدیدات علیه جامعه ایرانی،‌ همین خبر جعلی است که در شرایط فعلی می تواند آسیب های شدید را به منافع و حقوق مردم وارد کند.

همزمان ایران یکی از کشورهایی است که با بیشترین و عجیب و غریب ترین فیلترهای اینترنتی روبه رو است. تقریبا همه شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مهم و معمول جهان در کشورمان فیلتر هستند. این وضعیت ناخودآگاه و غیرمستقیم به تولید و گسترش خبر جعلی کمک می کند. اگر دولت ایران فیلتر شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها را بردارد همین اقدام گام مهمی در مقابله با تولید خبر جعلی و گسترش آن است.

 

در این شرایط و در غیاب اطلاع رسانی مستقیم سازمان ها و روابط‌عمومی‌های دولتی در شبکه های اجتماعی،‌ فعالیت برای تولید و بازنشر خبرهای جعلی راحت تر می شود. همچنین امکان واکنش موثر نیز از روابط‌عمومی‌ها گرفته می شود.
 

منبع: asriran

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد