درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51240صفحه نخست » روابط عمومی بحرانیکشنبه، 25 دی 1401 - 18:08
تصمیم‌گیری در بحران
 دکتر علی دارابی -  ساختار مدیریت و نوع تصمیم گیری های مدیریتی کشور در شرایط بحرانی – اضطراری – فوق العاده نمره قابل قبولی ندارد و نداشتن پیوست رسانه ای برای افکار عمومی و اطلاع رسانی و فقدان نظام ارتباطی با رسانه ها این آسیب ها و اشکالات را نمایان تر می کند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ایران کشوری است که در نوار زلزله و در معرض سیل به دلیل اقلیم متنوع کشور دارای آب و هوای متضاد و متنوع است.
 
 افزون بر حوادث طبیعی به دلیل ویژگیهای جامعه شناختی کشور در این سالها درگیر اعتراضات، اغتشاشات با دامنه مختلف جغرافیایی بوده است.
 
 تصمیم گیری در شرایط بحران نشانه بزرگی از کارآمدی و نوع حکمرانی و مدیریت کشور است. فارغ از نوع مدیریت در شرایط عادی که خود نیاز به آسیب شناسی جدی دارد، اما در شرایط کنونی و سرمای سخت و برودت هوا و کمبود گسترده انرژی مدیریت این شرایط در دوران گذار بسیار مهم است.
 
 چرا که بحران پیش آمدی است که به صورت ناگهانی و وضعی خطرناک و ناپایدار باعث می شود که شرایط ویژه ای برای کشور بوجود آید و برای برون رفت از آن اقدامات اساسی، فوق العاده و ضربتی لازم دارد.
 
 ساختار مدیریت و نوع تصمیم گیری های مدیریتی کشور در شرایط بحرانی – اضطراری – فوق العاده نمره قابل قبولی ندارد و نداشتن پیوست رسانه ای برای افکار عمومی و اطلاع رسانی و فقدان نظام ارتباطی با رسانه ها این آسیب ها و اشکالات را نمایان تر می کند.
 
 نحوه تصمیم گیری و اطلاع رسانی درباره تعطیلی بانک ها، ادارات، دانشگاه ها و مدارس... ساعت اعلام آن از رسانه ها و یا نحوه دورکاری یا حضوری بودن در شرایط سرمای سخت دستمایه طنز در شبکه های اجتماعی شده است.
 
 چه کسی مسئول و پاسخگو است؟
 
 اعتمادعمومى نسبت به تصمیمات مقامات مسوول با این شیوه روزبه روز ضعیف ترمى شود و این بزرگترین سرمایه اجتماعى حکمرانى و مدیریت در کشور است که دارد مثل برف ذوب می‌شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد