درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 06:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51188صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 21 دی 1401 - 01:14
دبیر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک: از دولت موبایل تا هوش مصنوعی | می‌خواهیم امسال متفاوت باشیم
همیشه دوستان می‌آمدند زحمت می‌کشیدند و ۸ تا ۱۰ مقاله به همایش ارائه می‌کردند که شاید خیلی کاربردی نبود. ما پنل‌هایی برگزار می‌کردیم که مخاطبان و شرکت‌کنندگان با موضوع علمی همایش درگیر می‌شدند با موضوع علمی همایش و نظرات‌شان را می‌گفتند و صحبت می‌کردند و ۳، ۴ نفر از اساتید یا مدیران استارت‌آپ‌های مختلفی که در همایش حضور داشتند می‌آمدند و نقطه نظرات‌شان را درباره موضوعی که مشخص شده است، اعلام می‌کردند و شرکت‌کنندگان نیز همینطور.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک روز شنبه اول بهمن ۱۴۰۱ در تهران برگزار می‌شود.
 

بهروز تقی‌پور دبیر و حمید ضیایی‌پرور عضو کیمته علمی این همایش، مهمان همشهری بودند و در خصوص این همایش با همشهری آنلاین گفت‌وگو کردند.

تقی‌پور درباره این دوره از همایش روابط‌عمومی الکترونیک به همشهری آنلاین گفت: «دبیرخانه همایش در سال ۱۳۸۳ تاسیس شده است و من خوشبختانه از اولین دوره در این همایش حضور داشته و سمت‌های مختلفی در آن داشته‌ام. اولین دوره‌ای را که ما می‌خواستیم برگزار کنیم، به خاطر دارم که می‌گفتند روابط عمومی الکترونیک، اصلا این حرف‌ها چیست؟ خوب به یاد دارم که در همایش دوم دکتر عاملی عبارت "دولت موبایل" را به‌کار برد؛ مثلا پرداخت قبض با موبایل. همه می‌خندیدند و می‌گفتند چنین چیزی نداریم. مگر می‌شود این اتفاق بیفتد؟ آن زمان ما کارگاه‌های عملی برگزار می‌کردیم؛ کارگاه عملی تکنولوژی روابط الکترونیک. ما وبلاگ‌نویسی آموزش می‌دادیم. برای روابط عمومی ساخت ایمیل تدریس می‌شد.

 

آن موقع، خب این چیزها خیلی جدید بود. درباره این همایش نیز همین اتفاق افتاده است و خیلی‌ها می‌گویند، هوش مصنوعی، روابط عمومی چه سنخیتی با هم دارند و چه ربطی به هم دارند. در واقع هوشمندی دوستان کمیته‌ علمی ما همین است که همیشه چند سال جلوتر موضوعاتی که در واقع قرار است در آینده اتفاق بیفتد را پیش‌بینی می‌کنند.»

او در ادامه در خصوص این همایش افزود: «در واقع عنوان اصلی آن "هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط عمومی فراگیر" بوده و محورهای آن نیز مشخص شده است. ما امسال یکم بهمن قرار است همایش‌مان را برگزار کنیم. در این میان، ۱۸ مقاله حائز شرایطی شدند که کمیته داوران آنها را بررسی کنند. بررسی مقالات اکنون توسط کمیته علمی در حال انجام است. امسال با یک تفاوت در بحث ارایه مقالات کار را آغاز کردیم.

 

همیشه دوستان می‌آمدند زحمت می‌کشیدند و ۸ تا ۱۰ مقاله به همایش ارائه می‌کردند که شاید خیلی کاربردی نبود. ما پنل‌هایی برگزار می‌کردیم که مخاطبان و شرکت‌کنندگان با موضوع علمی همایش درگیر می‌شدند با موضوع علمی همایش و نظرات‌شان را می‌گفتند و صحبت می‌کردند و ۳، ۴ نفر از اساتید یا مدیران استارت‌آپ‌های مختلفی که در همایش حضور داشتند می‌آمدند و نقطه نظرات‌شان را درباره موضوعی که مشخص شده است، اعلام می‌کردند و شرکت‌کنندگان نیز همینطور.»

پوستر پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک رونمایی شد

تقی‌پور درباره تفاوت همایش امسال نیز گفت: «امسال ما نهایتا ۳ یا ۴ مقاله بیشتر ارایه نمی‌کنیم و ۳ پنل یک تا یک و نیم ساعت هم قرار است برگزار شود که اساتید مختلف مدیریت آن را برعهده دارند. می‌خواهیم با توجه به اینکه موضوع متفاوت است، یک همایش متفاوت هم داشته باشیم.»


 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد