درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 20:25   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51146صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 12 دی 1401 - 15:01
سخنگوی بیمه مرکزی منصوب شد
مهندس بهزادپور در حکم ابلاغی با اعلام گستردگی و تنوع وظایف قانونی بیمه مرکزی در تنظیم، تعمیم و هدایت امر بیمه در کشور و حمایت از بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان و همچنین اعمال نظارت دولت بر ضرورت اطلاع رسانی واحد و متمرکز بیش از پیش تاکید کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی را با هدف تعامل بیشتر و شفاف سازی عملکرد و برنامه های نهاد ناظر به عنوان سخنگوی بیمه مرکزی منصوب کرد.

به گزارش اداره کل
روابط‌عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس بهزادپور در حکم ابلاغی با اعلام گستردگی و تنوع وظایف قانونی بیمه مرکزی در تنظیم، تعمیم و هدایت امر بیمه در کشور و حمایت از بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان و همچنین اعمال نظارت دولت بر ضرورت اطلاع رسانی واحد و متمرکز بیش از پیش تاکید کرده است.


براساس این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی، با هدف «اعلام مواضع شفاف و رسمی بیمه مرکزی»، «اعلام تصمیمات ارکان بیمه مرکزی از جمله مجمع عمومی، شورای عالی بیمه و هیئت‌عامل» و «پاسخگویی شفاف و منظم به پرسش‌ها و ابهامات رسانه‌های گروهی با هدف شفاف‌سازی آخرین تحولات بیمه‌ای به افکار عمومی»، قائم مقام خود را به عنوان سخنگوی این سازمان اعلام کرد.


شایان ذکر است، در طول بیش از نیم قرن فعالیت بیمه مرکزی در کشور این نخستین بار است که سخنگوی نهاد ناظر صنعت بیمه معرفی و منصوب می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد