درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 02:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51142صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 12 دی 1401 - 13:13
تبلیغات نادرست تکنولوژی خودران ممنوع شد
خودروهای تسلا از نظر فنی تکنولوژی خودران کامل را ارائه نمی‌کنند و یکی از ایالت‌های آمریکا با تصویب قانونی می‌خواهد مطمئن شود این دسته از تکنولوژی‌ها نمی‌توانند با ادعاهای نادرست خود تبلیغ شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خودروهای تسلا از نظر فنی تکنولوژی خودران کامل را ارائه نمی‌کنند و یکی از ایالت‌های آمریکا با تصویب قانونی می‌خواهد مطمئن شود این دسته از تکنولوژی‌ها نمی‌توانند با ادعاهای نادرست خود تبلیغ شوند.

گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا قانون جدیدی را امضا کرد که بر مبنای آن خودروسازان از تبلیغ تکنولوژی خودرانی که هنوز هم نیازمند دخالت انسان باشد منع می‌شوند. اگرچه تسلا مشغول فروش آپشن خودران کامل و گران‌قیمت خود به مشتریان است اما این سیستم به‌صورت کامل توسعه نیافته و هنوز آماده استفاده عموم نیست. حتی این سیستم درصورتی‌که به آن نقطه برسد هم محصولات تسلا را به خودروهای کاملاً خودران تبدیل نخواهد کرد و راننده همچنان باید مسئولیت هدایت خودرو را بر عهده داشته باشد. به‌طور مشابه اتوپایلوت تسلا نیز از نظر عملکرد شبیه کروز کنترل تطبیقی بوده تا یک سیستم خودران و راننده باید روی عملکرد آن نظارت داشته باشد.

این قانون به‌صورت مستقیم از تسلا نام نبرده اما از آنجایی که برند موردبحث در بازار خودروهای الکتریکی آمریکا حرف اول را می‌زند و تکنولوژی خودران آن نیز بیش از هر برند دیگری خبرساز بوده به همین خاطر نام تسلا بیش از پیش در معرض توجه قرار گرفته است. یکی از حوادث مشهور تسلا در روز شکرگزاری رخ داد که طی آن یکی از خودروهای تسلا در زمان استفاده از خودران کامل دچار حادثه شد و ۱۸ نفر مجروح شدند.


NHTSA پس از دریافت گزارش‌های زیاد درباره تصادفات ناشی از فعال‌سازی سیستم خودران تسلا تحقیقات مفصلی را شروع کرده است. رانندگانی که در حال استفاده از تکنولوژی خودران کامل یا اتوپایلوت بوده‌اند تصادفات زیادی را رقم زده‌اند. در برخی موارد سیستم اتوپایلوت درست یک ثانیه قبل از برخورد غیرفعال شده است. به نظر می‌رسد خریداران محصولات تسلا نیز از این نوع بازاریابی راضی نیستند. تاکنون چندین شکایت از تسلا به ثبت رسیده و در آن‌ها ادعا شده تسلا تبلیغات نادرستی درباره تکنولوژی خودران داشته است. این خودروساز تمامی این ادعاها را رد کرده و در پرونده‌های حقوقی زیادی نیز پیروز شده است اما به نظر نمی‌رسد خبرسازی‌های تسلا و تکنولوژی یاد شده به پایان برسد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد