درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 14:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51037صفحه نخست » خبر یکجمعه، 25 آذر 1401 - 01:36
نشست هم اندیشی روابط‌عمومی‌ های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
نشست هم‌اندیشی رؤسای روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با محوریت ابلاغ سیاست‌های راهبری این حوزه در دوره جدید برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست هم‌اندیشی رؤسای روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با محوریت ابلاغ سیاست‌های راهبری این حوزه در دوره جدید برگزار شد.

به گزارش
روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهمان ویژه این نشست صمیمی، دکتر علی‌عسکری بود؛نشستی که در آن، مدیرعامل شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس از اهمیت و جایگاه ممتاز روابط عمومی‌ها در جریان سازی خبری، امیدآفرینی و معرفی توانمندی‌های بی‌نظیر ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه “صنعت ارزش آفرین پتروشیمی” سخن گفت.

نمایش تلاش جهادی با روابط‌عمومی‌ پویا و خلاق

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات واحدهای روابط‌عمومی‌ هلدینگ و جایگاه آنها در نمایش تلاش‌های جهادی مدیران و پرسنل شاغل در صنعت پتروشیمی گفت: روابط عمومی‌ها باید با خلاقیت، پویایی و داشتن ابتکار عمل، همواره در گردونه رقابت‌ها و پیکارهای رسانه‌ای باقی بمانند.


دکتر علی عسکری گفت: یک روابط‌عمومی کارآمد، باید با نگاه عالمانه و ظریف، خالق یک فضای متفاوت، دلپسند،متبوع و مطلوب باشد و آن را به تصویر بکشد.


وی افزود: روابط‌عمومی‌ یک هنر و پیکار ارتباطی و انسانی است که باید با زبان هنر روایتگر موفقیت‌ها و دستاوردها باشد.


مدیرعامل شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس با اشاره به برنامه‌ها و تلاش‌های مغرضانه رسانه‌های معاند با هدف ناامید کردن مردم گفت: این هنر روابط‌عمومی‌ است که با انتشار گسترده موفقیت‌ها و تلاش‌های خالصانه، هرروز اخبار و تصاویر امیدبخش را تولید کند.


مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین گفت:برگزاری تورهای علمی با حضور دانش آموزان،دانشجویان و صاحبنظران، باعث آشنایی بیشتر آنان با خدمات،اقدامات و فعالیت های چشمگیر پرچمداران صنعت پتروشیمی می شود.

ضرورت تعامل راهبردی و دوسویه با رسانه های متعهد و حرفه ای، جریان سازی خبری و استفاده از ظرفیت های غنی فرهنگی اقوام

در این نشست، دکـتر عظیــمی مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط‌عمومی‌ شرکت صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس گفت: تعامل دوسویه با رسانه‌های متعهد و حرفه‌ای، رصد و پایش اثربخشی اقدامات فرهنگی و رویداد ها از جمله جشنواره ها و نمایشگاه ها، جریان سازی خبری، تبدیل شدن روابط‌عمومی‌ ها به مرجع رسانه‌ای و تولید آثار موسیقی و تولیدی فاخر و ماندگار از مهمترین سیاست ها و اولویت های راهبردی دوره جدید فعالیت این مدیریت است.


وی با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی به عنوان یک “التزام اخلاقی و اجتماعی” برای هلدینگ خلیج فارس گفت:محور فعالیت‌های این حوزه، پاسخ به نیازهای جامعه محلی و رضایتمندی آنهاست و می طلبد واحدهای روابط‌عمومی‌ با گسترش ارتباطات و رفتن به دل مردم،به نیازها و دغدغه هایشان، پاسخی در خور شأن بدهند.

وی افزود: واحدهای روابط‌عمومی‌ شرکت های تابعه باید در برگزاری همه رویدادها، همایش ها و نمایشگاه ها و تولید محصولات رسانه ای از جمله کلیپ ها و تیزرها، توجه ویژه ای به “استعدادهای محلی” و “ظرفیت های غنی اقوام مختلف” داشته باشند.

مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط‌عمومی‌ شرکت صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس افزود: واحدهای روابط‌عمومی‌، محور جریان سازی فرهنگی و پیشران اقدامات فرهنگی ماندگار هستند و رعایت ضوابط فرم و محتوا برای اثربخشی اقدامات این واحدها ضروری است.

دکترعظیمی با اشاره به افتتاح چندین طرح مهم و همایش و نمایشگاه در آینده نزدیک گفت: مستندسازی و طراحی پیوست رسانه‌‎ای برای این طرح‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

در نشست یکروزه هم اندیشی رؤسای روابط‌عمومی‌ های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت کنندگان درباره مهمترین سیاست ها ، راهبردها و اقدامات حرفه ای در حوزه های برند، مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی‌ به ویژه پررنگ بودن نقش اقشار مختلف مردم در پیکارهای رسانه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد