درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 18:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50892صفحه نخست » خبر یکشنبه، 5 آذر 1401 - 23:57
وزیر جهاد کشاورزی: در این دوره شاهد رشد روابط‌عمومی‌‌ وزارت جهاد کشاورزی هستیم
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مجموعه مرکز روابط‌عمومی‌‌ و اطلاع‌رسانی وزارت خانه، ضمن خداقوت به پرسنل این مجموعه اظهار کرد: یکی از ماموریت های بخش روابط‌عمومی‌‌ اطلاع رسانی عملکرد ها و بهبود آنها است و باید هم صدای مردم را به مجموعه منتقل کند و هم صدای مجموعه را به مردم منتقل کند لذا رسالت مهمی برعهده دارد.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مجموعه مرکز روابط‌عمومی‌‌ و اطلاع‌رسانی وزارت خانه، ضمن خداقوت به پرسنل این مجموعه اظهار کرد: یکی از ماموریت های بخش روابط‌عمومی‌‌ اطلاع رسانی عملکرد ها و بهبود آنها است و باید هم صدای مردم را به مجموعه منتقل کند و هم صدای مجموعه را به مردم منتقل کند لذا رسالت مهمی برعهده دارد.
 
 به گزارش خبرنگار ایانا، وی در ادامه تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در ادوار گذشته از قدرت و ابزار لازم برای این مأموریت برخوردار نبود اما در این دوره شاهد رشد بخش روابط‌عمومی‌‌ هستیم و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌‌ و اطلاع رسانی توانمند است، از دانش برخوردار است و هم انرژی و اعتقاد لازم را برای این کار دارد و می توانیم شاهد رشد و تعالی در این حوزه باشیم.
 
 مقام عالی وزارت در این بازدید عنوان کرد: روحیه و نشاط خوبی در حوزه روابط‌عمومی‌‌ است و این مجموعه به خوبی کار می کند؛ اگر روابط‌عمومی‌‌ به درستی کار نکند زحمت مجموعه نادیده گرفته می شود و به مردم منتقل نمی شود بنابراین نشر، آگاهی رسانی و ایجاد انرژی برای ادامه کار مجموعه از ماموریت های روابط‌عمومی‌‌ است.
 
 وی افزود: این حوزه باعث می شود با اطلاع رسانی، خدمات مجموعه به مردم منتقل شود، بخش روابط‌عمومی‌‌ هر چقدر پر قدرت و با اقتدار بیشتر پیش برود عملکرد حوزه کشاورزی افزایش می یابد.
 
 ساداتی نژاد با بیان اینکه روابط‌عمومی‌‌ می تواند چرخ یک مجموعه را از کار بیندازد و یا یک مجموعه را با قدرت و سرعت به پیش ببرد، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌‌ نقش کاتالیزور را دارد لذا انتظار ما این است که روابط‌عمومی‌‌ در عرصه اطلاع رسانی در مجموعه رسانه‌ای کشور، مجموعه برتر و صاحب اقتدار باشد.
 
 وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه حوزه غذا با هیچ چیز قابل رقابت نیست و باید در حوزه روابط‌عمومی‌‌ غذا هم هیچ بخشی توان رقابت با آن را نداشته باشد، گفت: اگر اخبار به خوبی منتقل شود به خانه های مردم رسوخ خواهید کرد، این قدرت ما در حوزه غذا است و روابط‌عمومی‌‌ باید بر روی این موج به پیش برود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد