درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50892صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 6 آذر 1401 - 00:33
وزیر جهاد کشاورزی: در این دوره شاهد رشد روابط‌عمومی‌‌ وزارت جهاد کشاورزی هستیم
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مجموعه مرکز روابط‌عمومی‌‌ و اطلاع‌رسانی وزارت خانه، ضمن خداقوت به پرسنل این مجموعه اظهار کرد: یکی از ماموریت های بخش روابط‌عمومی‌‌ اطلاع رسانی عملکرد ها و بهبود آنها است و باید هم صدای مردم را به مجموعه منتقل کند و هم صدای مجموعه را به مردم منتقل کند لذا رسالت مهمی برعهده دارد.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مجموعه مرکز روابط‌عمومی‌‌ و اطلاع‌رسانی وزارت خانه، ضمن خداقوت به پرسنل این مجموعه اظهار کرد: یکی از ماموریت های بخش روابط‌عمومی‌‌ اطلاع رسانی عملکرد ها و بهبود آنها است و باید هم صدای مردم را به مجموعه منتقل کند و هم صدای مجموعه را به مردم منتقل کند لذا رسالت مهمی برعهده دارد.
 
 به گزارش خبرنگار ایانا، وی در ادامه تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در ادوار گذشته از قدرت و ابزار لازم برای این مأموریت برخوردار نبود اما در این دوره شاهد رشد بخش روابط‌عمومی‌‌ هستیم و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌‌ و اطلاع رسانی توانمند است، از دانش برخوردار است و هم انرژی و اعتقاد لازم را برای این کار دارد و می توانیم شاهد رشد و تعالی در این حوزه باشیم.
 
 مقام عالی وزارت در این بازدید عنوان کرد: روحیه و نشاط خوبی در حوزه روابط‌عمومی‌‌ است و این مجموعه به خوبی کار می کند؛ اگر روابط‌عمومی‌‌ به درستی کار نکند زحمت مجموعه نادیده گرفته می شود و به مردم منتقل نمی شود بنابراین نشر، آگاهی رسانی و ایجاد انرژی برای ادامه کار مجموعه از ماموریت های روابط‌عمومی‌‌ است.
 
 وی افزود: این حوزه باعث می شود با اطلاع رسانی، خدمات مجموعه به مردم منتقل شود، بخش روابط‌عمومی‌‌ هر چقدر پر قدرت و با اقتدار بیشتر پیش برود عملکرد حوزه کشاورزی افزایش می یابد.
 
 ساداتی نژاد با بیان اینکه روابط‌عمومی‌‌ می تواند چرخ یک مجموعه را از کار بیندازد و یا یک مجموعه را با قدرت و سرعت به پیش ببرد، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌‌ نقش کاتالیزور را دارد لذا انتظار ما این است که روابط‌عمومی‌‌ در عرصه اطلاع رسانی در مجموعه رسانه‌ای کشور، مجموعه برتر و صاحب اقتدار باشد.
 
 وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه حوزه غذا با هیچ چیز قابل رقابت نیست و باید در حوزه روابط‌عمومی‌‌ غذا هم هیچ بخشی توان رقابت با آن را نداشته باشد، گفت: اگر اخبار به خوبی منتقل شود به خانه های مردم رسوخ خواهید کرد، این قدرت ما در حوزه غذا است و روابط‌عمومی‌‌ باید بر روی این موج به پیش برود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد