درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50817صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 24 آبان 1401 - 20:45
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی‌‌ وزارت آموزش و پرورش: اقناع افکار عمومی نیازمند همراهی تمام ارکان سازمان است
مصطفی بابایی در نشست شورای راهبردی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر لزوم کار جهادی در تمامی بخش‌ها، گفت: «جهاد تبیین» یعنی هر شخص اتفاقات مهم حوزه خود را بازنشر دهد و این کار تنها وظیفه اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی‌‌ نیست، بلکه بخشی از آن در حوزه‌های دیگر اتفاق می‌افتد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط‌عمومی‌‌ وزارت آموزش و پرورش اقناع افکار عمومی را نیازمند همراهی تمام ارکان سازمانی دانست.
 
 مصطفی بابایی در نشست شورای راهبردی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر لزوم کار جهادی در تمامی بخش‌ها، گفت: «جهاد تبیین» یعنی هر شخص اتفاقات مهم حوزه خود را بازنشر دهد و این کار تنها وظیفه اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی‌‌ نیست، بلکه بخشی از آن در حوزه‌های دیگر اتفاق می‌افتد.
 
 وی با اشاره به جامعه آماری مخاطبان آموزش و پرورش، افزود: نظام تعلیم و تربیت بیشترین ذینفعان در بین دستگاه‎‌های دولتی شامل: معلمان، بازنشستگان، شاغلین در مراکز غیردولتی، دانش‌آموزان و اولیا را داریم، لذا برای تبیین و اقناع افکار عمومی نیازمند همراهی تمام ارکان نظان تعلیم و تربیت هستیم.
 
 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی‌‌ در پایان با اشاره به پویش‎های متنوعی که در همکاری با سایر حوزه برگزار می‎شود، اظهار کرد: اثرات این پویش‌ها بسیار موثر است، لذا روابط عمومی‎‌های استان‎ها و سایر حوزه‎ها نیز باید رویدادهای مهم مطابق ذائقه مردم مانند مسابقات ورزشی، جشنواره اقوام و مواردی از این دست را برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان به صورت پویش برگزار کنند.
 
 دیدار با خانواده شهیدحسین فتحی و حضور در جمع کارشناسان روابط‌عمومی‌‌
 
 بابایی پس از شرکت در نشست شورای راهبردی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به دیدار خانواده شهید حسین فتحی رفت که در سال ۱۳۹۲ در درگیری با اشرار حمل مواد مخدر به شهادت رسید.
 
 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی‌‌ همچنین در نشست هم‎‌افزایی و توانمندسازی کارشناسان روابط‌عمومی‌‌ شهرستان‌های استان تهران که در شهر دماوند برگزار شد، با تاکید بر نقش مهم رسانه گفت: روابط‌عمومی‌‌ وزارت آموزش و پرورش با در اختیار داشتن بزرگترین شبکه اطلاع‌رسانی کشور باید رویدادها و عملکردها را به درستی بازنمایی نماید، زیرا اگر در عرصه رسانه یک قدم به عقب برویم دشمن صد قدم به جلو می‌آید.
 
 بابایی تغییر رویکرد در تهیه خبر را لازمه جذب مخاطب دانست و گفت: باید در انتشار محتوای دانش‌آموزی به ویژه دانش‌آموزان شاخص و فعالین عرصه تعلیم و تربیت به تولید محتوای مناسب با ذائقه مخاطبان اقدام کنیم.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد