درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50769صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 11 آبان 1401 - 17:32
سرپرست جدید اداره کل روابط‌عمومی بانک ملی ایران معارفه شد
مراسم معارفه و تودیع سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط‌عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل، با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مراسم معارفه و تودیع سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط‌عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل، با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران،دکتر محمد رضا فرزین در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد مهدی سوهانیان،گفت:روابط‌عمومی،پل ارتباطی بانک با مشتریان است بنابراین تقویت عملکرد روابط‌عمومی منجر به بهبود رابطه بانک با مشتریان می شود.

 

وی افزود:روابط‌عمومی به دلیل ارتباط با رسانه ها،نقش موثری در ساختن تصویر و درک عموم جامعه از بانک ملی ایران دارد.مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد:پرداختن به ایده های نو و جذاب برای مخاطبان،بیان برنامه ها و عملکرد بانک به بهترین نحو و انعکاس مطلوب آن به جامعه،از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط‌عمومی نیز در این مراسم گفت:یکی از امتیازات بانک ملی ایران برخوداری از نیروی انسانی با تجربه و متعهد به بانک است؛با چنین پشتوانه ای می توان کارهای بزرگی را به ثمر رساند.

 

وی افزود:بانک ملی ایران نقش پیشرویی در نظام بانکی دارد،از این رو اداره کل روابط‌عمومی این بانک باید بتواند بهترین عملکرد را در ارتباط موثر با افکار عمومی و ارائه درست و امانتدارانه اخبار به آنها داشته باشد.

 

مهدی سوهانیان رئیس سابق اداره کل روابط‌عمومی بانک ملی ایران نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، گفت: دستاوردهای این اداره جهت انعکاس مطلوب عملکرد بانک، نتیجه کار تیمی و تلاش همه کارکنان روابط‌عمومی است.

 

گفتنی است سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط‌عمومی بانک ملی ایران،پیش از این در خبرگزاری مهر،مرکز آفرینش های هنری،مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی،موسسه رسانه ای آوین مدیا و مرکز هنری-رسانه ای نهضت دارای مسئولیت بوده و علاوه بر تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی و مستند سازی،مشاور ریاست سازمان زیباسازی شهر تهران را نیز بر عهده داشته است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد