درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 13:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50740صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 8 آبان 1401 - 21:18
رئیس هیئت داوران خلاقیت در متاورس و تکامل 2022 انتخاب شد
آینده متاورس نوشته می‌شود و هر دقیقه بازنویسی می‌شود. همه ما در حال تعریف و شکل دادن به آن هستیم و مسئولیت یکسانی داریم تا اطمینان حاصل کنیم که با خلاقیت پیشرفت رشد می کند. ما به دنبال جشن گرفتن آغاز نوآوری خلاقانه در متاورس و الهام بخشیدن به آینده این فضا و پتانسیل خلاقانه نامحدودی هستیم که به برندها، مشاغل و صنعت خلاق ارائه می دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| "رونالد نگ" به عنوان رئیس هیئت داوران خلاقیت در متاورس و تکامل 2022 انتخاب شد.

برای اولین بار، جوایز بین المللی لندن، خلاقیت در متاورس را به اتاق داوری جوایز می آورد. متاورس فضایی است که در آن واقعی و مجازی تلاقی می‌کنند و به کاربران اولیه و مصرف‌کنندگان تجربه‌ای فراگیرتر از یک برند می‌دهد. رونالد نگ، مدیر ارشد خلاقیت جهانی MRM، رئیس هیئت داوران ارزیابی و خلاقیت افتتاحیه در هیئت داوران متاورس خواهد بود.

نگ اظهار داشت: «آینده متاورس نوشته می‌شود و هر دقیقه بازنویسی می‌شود. همه ما در حال تعریف و شکل دادن به آن هستیم و مسئولیت یکسانی داریم تا اطمینان حاصل کنیم که با خلاقیت پیشرفت رشد می کند. ما به دنبال جشن گرفتن آغاز نوآوری خلاقانه در متاورس و الهام بخشیدن به آینده این فضا و پتانسیل خلاقانه نامحدودی هستیم که به برندها، مشاغل و صنعت خلاق ارائه می دهد."

باربارا لوی اظهار داشت: «متاورس فضای نسبتاً ناشناخته‌ای است. اما برندها و آژانس ها در حال حاضر با ایده های جدید و خلاقانه آن را پذیرفته اند. ما هیجان‌زده هستیم که به جایی برویم که جسورها رفته‌اند و به خلاقیت در سطح بعدی جایزه بدهیم.»

او افزود: «ما بسیار خوشحالیم که از رونالد نگ به عنوان اولین رئیس هیئت داوران برای خلاقیت در متاورس استقبال می کنیم. او همچنین ریاست مسابقه Evolution را بر عهده دارد. من می دانم که بحث ها و بینش های زیادی در اتاق رد و بدل خواهد شد. در تحلیل نهایی، مثل همیشه، پیشگامانه ترین کارها انتخاب خواهند شد.»

ترجمه: علیرضا شواخی زواره.کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات
نیویورک، ایالات متحده آمریکا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد