درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 22:12   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50733صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 8 آبان 1401 - 12:54
نشست روابط‌عمومی‌های صنعت گاز
رییس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران در نشست آموزشی - هم اندیشی روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور که طی روزهای چهارم و پنجم آبان ماه به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و در تبریز، برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نه تنها در مجموعه صنعت گاز بلکه در تمام مجموعه‌های دولتی و خصوصی، از ارکان مدیریتی و تاثیرگذار هستند و به عنوان یک پنجره ارتباطی با ذی‌نفعان برون‌سازمانی، محسوب می‌شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست روابط‌عمومی‌های صنعت گاز، زمینه ساز تبادل مهارت، توانایی و دانش روز خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، عباس اعظمی، رییس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران در نشست آموزشی - هم اندیشی روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور که طی روزهای چهارم و پنجم آبان ماه به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و در تبریز، برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نه تنها در مجموعه صنعت گاز بلکه در تمام مجموعه‌های دولتی و خصوصی، از ارکان مدیریتی و تاثیرگذار هستند و به عنوان یک پنجره ارتباطی با ذی‌نفعان برون‌سازمانی، محسوب می‌شوند.

اعظمی با اشاره به ضرورت برگزاری چنین نشست‌هایی، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی یکی ازتخصصی‌ترین بخش‌ها در مجموعه‌های مختلف و سازمان‌های دولتی است و افراد فعال در این حوزه، باید با مجموعه‌ای از وظایف درگیر شده و در عین حال، تخصص‌های متنوع در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

وی افزود: آشنایی با روش‌های نوین تبلیغات، IT، برندینگ، تکریم ارباب رجوع، مسئولیت‌های اجتماعی، رسانه، پژوهش و آینده‌پژوهی تولید محتوا تنها بخشی از مواردی است که هر روابط‌عمومی به آن نیاز دارد.

رئیس
روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: آذربایجانی‌ها مشهور به مهمان‌نوازی هستند و در این نشست نیز به وضوح شاهد این مهمان نوازی، سلیقه و خلاقیتی هستیم که مختص این استان و مردم آن است.

اخلاق حرفه‌ای و همدلی سازمانی؛ شرط موفقیت روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور

اعظمی همچنین، در دومین روز از این نشست آموزشی- هم اندیشی، در جلسه پرسش و پاسخ رؤسای روابط‌عمومی و بررسی چالش‌های اجرایی این واحد، ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی کاظم (ع) گفت: اخلاق حرفه‌ای و همدلی سازمانی شرط موفقیت روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور است.

وی افزود: امروزه روابط عمومی‌های سنتی و وظیفه‌محور منسوخ و این حوزه به مراجع تحلیلی با نگاهی غیرانتفاعی و ذینفع محور تبدیل شده که نیازها و دیدگاه های ذینفعان را به عنوان ورودی فرآیندهای اجرایی خود قرار می‌دهند.

رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران تداوم برگزاری نشست‌های علمی- آموزشی روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور را از مهم‌ترین برنامه‌های روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران دانست و اظهار داشت: مرزهای دانش با سرعت در حال جابجایی بوده و استقرار روابط‌عمومی هوشمند، آموزش و توانمندسازی از طریق برگزاری چنین نشست‌هایی، زمینه‌ساز پویایی و انسجام در نیل به اهداف سازمانی خواهد بود.

اعظمی با تأکید بر نگاه اجتماعی و رویکرد جامعه‌محور در ایفای وظایف سازمانی، اظهار داشت: همه ما جزیی از ساختار کل جامعه هستیم، بنابراین لازم است با احترام به دیدگاه‌ها و بهره‌گیری از شیوه‌های اثربخش در ارتقای فرهنگ سازمانی و نهادینه‌سازی اخلاق حرفه‌ای تلاش تا با هر ملیت و قومیتی، دست در دست هم در مسیر آبادانی ایران حرکت کنیم.

وی استفاده از روش‌های نوین در اطلاع‌رسانی را لازمه بهبود روابط عمومی‌ها دانست و گفت: توسعه تعاملات با رسانه‌های سراسر کشور، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است که باید به آن بهایی ویژه داد.

گفتنی است، نشست آموزشی - هم‌اندیشی روابط عمومی‌های صنعت گاز کشور روزهای 4 و 5 آبان‌ماه با حضور روابط عمومی‌های شرکت‌های گاز استانی، پالایشگاه‌ها و مناطق عملیاتی انتقال گاز در تبریز برگزار شد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد