درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 02:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50721صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 6 آبان 1401 - 15:43
یک شبکه اجتماعی جدید در آمریکا از تیک تاک جلو زد
این برنامه که با همکاری یکی از مدیران تولید پیشین فیس‌بوک که نامش را به متا (Meta Platforms Inc) تغییر داد ایجاد شده است، توانست تیک‌تاک و بی‌ریل را پشت سر بگذارد و برای چند روز در هفته گذشته رتبه اول بارگذاری رایگان را در فروشگاه برنامک‌های اپل داشته باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مدیران پیشین فیسبوک، شبکه اجتماعی جدیدی راه انداخته است که تبدیل به برنامه محبوب نوجوان‌های آمریکایی شد. این برنامک جدید رتبه اول را از رقبای قدرتمند قدیمی مانند تیک‌تاک و تازه از راه رسیده‌هایی مانند بی‌ریل (Be Real) ربوده است.

به گزارش بلومبرگ، آمار بارگذاری برنامک‌های مختلف برای آیفون در ایالات متحده نشان می‌دهد یک برنامه مرموز به نام «گز» (Gas) در بالای فهرست قرار گرفته است. این برنامک شبکه اجتماعی محبوب حال حاضر در میان دانش آموزان دبیرستانی آمریکایی است.

این برنامه که با همکاری یکی از مدیران تولید پیشین فیس‌بوک که نامش را به متا (Meta Platforms Inc) تغییر داد ایجاد شده است، توانست تیک‌تاک و بی‌ریل را پشت سر بگذارد و برای چند روز در هفته گذشته رتبه اول بارگذاری رایگان را در فروشگاه برنامک‌های اپل داشته باشد.

چیزی که گز را محبوب کرده، مثبت‌ بودن است؛ این برنامک از دانش‌آموزان دبیرستانی می‌خواهد که با نظرسنجی به‌صورت ناشناس برای دوستان خود بازخورد و تعریف‌های مثبت بفرستند.

در این مرحله از کار برنامک، کاربران تنها می‌توانند از میان گزینه‌های از پیش نوشته شده، یکی را انتخاب کنند؛ مثلا «این شخص بهترین دی‌جی در یک مهمانی است» و امثال این. سپس کاربران دیگر می‌توانند در مورد این تحسین‌ها و تمجیدها رای دهند و این امتیاز دادن‌ها نشان می‌دهد آیا ادعای مربوط به آن فرد ازنظر بقیه هم صحت دارد یا نه.

برنامک گز شبیه به کار قبلی نیکیتا بئر است که باعث شد در فیس‌بوک مشغول به کار شود، چیزی به نام tbh، مخفف عبارت «صادقانه بگویم...»

هرچند گز هنوز به سطح محبوبیت tbh نرسیده است. به گفته ارائه‌دهنده تجزیه‌وتحلیل Data.ai، از زمان انتشار در ماه اوت، گز بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده و در این ماه به‌طور مرتب در بین ۱۰ رتبه برتر قرار گرفته است. بئر گفت که این برنامک روزانه نزدیک به ۱۰۰ هزار کاربر جدید می‌گیرد. با توجه به اینکه این شرکت تبلیغات بسیار کمی انجام می‌داد و برای انتشار این برنامه در مدارس سراسر کشور به تبلیغات شفاهی تکیه می‌کرد، این محبوبیت چشمگیر است.

در حال حاضر سرمایه گز به‌صورت شخصی تامین می‌شود. کاربران می‌توانند هفت دلار در هفته یا مبلغی بسیار کمتر، برای اشتراک دسترسی‌های بیشتر بپردازند. فعلا این برنامه فقط برای کاربران آیفون در چند ایالت ازجمله ایلینوی، میشیگان و پنسیلوانیا در دسترس است. بئر گفت که Gas به‌زودی در سراسر ایالات متحده عرضه خواهد شد، اما زمان آماده شدن نسخه اندرویدی آن هنوز مشخص نیست.
 

منبع: independentpersian

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد