درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:04   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50664صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 26 مهر 1401 - 12:45
عدم ارتباط دوسویه بین مدیر عامل و روابط عمومی مشکل ساز است
کمبود افراد متخصص و تحصیل کرده (در رشته های مرتبط علمی روابط عمومی) یکی از مسائل چالش برانگیز در در حوزه روابط عمومی ها در ایران است . نتیجه این امر این است که، به طور کلی نیرو متخصص که آشنا با ابزار های سمعی ، بصری و حوزه خبر تشریفات باشد بسیار کم هستند و روابط عمومی ها معمولا درگیر کارهای عادی و روزمره سازمانها می باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| احسان احمدی، کارشناس روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ضمن اشاره به نبود مسائل چالش برانگیز در روابط عمومی شرکت،افزود:خوشبختانه از بدو تاسیس سازمان (دهه ۸۰)، به علت موقعیتی که روابط عمومی در داخل چارت سازمانی داشت و همچنین با کمک مدیریت برنامه ریزی، استراتژی هایی در نظر گرفته شد که برنامه ها در روابط عمومی بسیار منسجم انجام شود و چالش های زیادی را تجربه نکرد.ولیکن روابط عمومی ایمیدرو مانند تمام روابط عمومی ها در سراسر ایران برای ایده آل شدن فاصله هایی دارد .

وی ضمن اشاره به مشکلات کلی روابط عمومی ها در ایران بیان کرد: کمبود افراد متخصص و تحصیل کرده (در رشته های مرتبط علمی روابط عمومی) یکی از مسائل چالش برانگیز در در حوزه روابط عمومی ها در ایران است . نتیجه این امر این است که، به طور کلی نیرو متخصص که آشنا با ابزار های سمعی ، بصری و حوزه خبر تشریفات باشد بسیار کم هستند و روابط عمومی ها معمولا درگیر کارهای عادی و روزمره سازمانها می باشند.

او ادامه داد:نبود ارتباط دو سویه بین مدیریت سازمان و مدیر
روابط‌عمومی از دیگر موردهایی است که روند کاری روابط عمومی ها را دچار خلل و کاستی می کند ؛جایگاه روابط عمومی در ایران به این شکل است که تنها در صورت تایید مدیر کل،حرف روابط عمومی خریدار پیدا میکند ، به بیان دیگر در سازمان ، هیچ یک از ارکان ها بجز ،مدیریت نقش حمایتی از روابط عمومی ندارند .

احمدی تاکید کرد: توسعه، استراتژی اصلی هر سازمان است و طی این مسیر روابط عمومی نقش بسزایی ایفا میکند.روابط عمومی با تبلیغات گسترده و برنامه ریزی شده میتواند دنیایی را ترغیب کند که محصول شمارا خریداری کنند.و نکته مهم این است که روابط عمومی ها برای اجرای برنامه هایشان نیازمند بودجه هستند و کمبود منابع مالی اندک سبب بوجود آمدن یکی دیگر از چالش های آنان می شود.

کارشناس روابط عمومی ایمیدرو به عدم وجود روابط عمومی الکترونیک در ایران اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه در عصر تکنولوژی هستیم اما هنوز بستر پویایی روابط عمومی الکترونیک در ایران مهیا نشده است و به نوعی ما از روابط عمومی سنتی عبور نکرده ایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
نادری
| 1401/11/12 - 15:00 |     0     0     |
دقیقا


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد