درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50664صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 26 مهر 1401 - 08:51
عدم ارتباط دوسویه بین مدیر عامل و روابط عمومی مشکل ساز است
کمبود افراد متخصص و تحصیل کرده (در رشته های مرتبط علمی روابط عمومی) یکی از مسائل چالش برانگیز در در حوزه روابط عمومی ها در ایران است . نتیجه این امر این است که، به طور کلی نیرو متخصص که آشنا با ابزار های سمعی ، بصری و حوزه خبر تشریفات باشد بسیار کم هستند و روابط عمومی ها معمولا درگیر کارهای عادی و روزمره سازمانها می باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| احسان احمدی، کارشناس روابط‌عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ضمن اشاره به نبود مسائل چالش برانگیز در روابط عمومی شرکت،افزود:خوشبختانه از بدو تاسیس سازمان (دهه ۸۰)، به علت موقعیتی که روابط عمومی در داخل چارت سازمانی داشت و همچنین با کمک مدیریت برنامه ریزی، استراتژی هایی در نظر گرفته شد که برنامه ها در روابط عمومی بسیار منسجم انجام شود و چالش های زیادی را تجربه نکرد.ولیکن روابط عمومی ایمیدرو مانند تمام روابط عمومی ها در سراسر ایران برای ایده آل شدن فاصله هایی دارد .

وی ضمن اشاره به مشکلات کلی روابط عمومی ها در ایران بیان کرد: کمبود افراد متخصص و تحصیل کرده (در رشته های مرتبط علمی روابط عمومی) یکی از مسائل چالش برانگیز در در حوزه روابط عمومی ها در ایران است . نتیجه این امر این است که، به طور کلی نیرو متخصص که آشنا با ابزار های سمعی ، بصری و حوزه خبر تشریفات باشد بسیار کم هستند و روابط عمومی ها معمولا درگیر کارهای عادی و روزمره سازمانها می باشند.

او ادامه داد:نبود ارتباط دو سویه بین مدیریت سازمان و مدیر
روابط‌عمومی از دیگر موردهایی است که روند کاری روابط عمومی ها را دچار خلل و کاستی می کند ؛جایگاه روابط عمومی در ایران به این شکل است که تنها در صورت تایید مدیر کل،حرف روابط عمومی خریدار پیدا میکند ، به بیان دیگر در سازمان ، هیچ یک از ارکان ها بجز ،مدیریت نقش حمایتی از روابط عمومی ندارند .

احمدی تاکید کرد: توسعه، استراتژی اصلی هر سازمان است و طی این مسیر روابط عمومی نقش بسزایی ایفا میکند.روابط عمومی با تبلیغات گسترده و برنامه ریزی شده میتواند دنیایی را ترغیب کند که محصول شمارا خریداری کنند.و نکته مهم این است که روابط عمومی ها برای اجرای برنامه هایشان نیازمند بودجه هستند و کمبود منابع مالی اندک سبب بوجود آمدن یکی دیگر از چالش های آنان می شود.

کارشناس روابط عمومی ایمیدرو به عدم وجود روابط عمومی الکترونیک در ایران اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه در عصر تکنولوژی هستیم اما هنوز بستر پویایی روابط عمومی الکترونیک در ایران مهیا نشده است و به نوعی ما از روابط عمومی سنتی عبور نکرده ایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
نادری
| 1401/11/12 - 11:06 |     0     0     |
دقیقا


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد