درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50617صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 17 مهر 1401 - 08:40
کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران منتشر شد
کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران (1400) حاوی مطالب علمی و تحلیلی وآخرین رویدادهای روابط‌عمومی در ایران و جهان توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ منتشر شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران (1400) حاوی مطالب علمی و تحلیلی وآخرین رویدادهای روابط‌عمومی در ایران و جهان توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ منتشر شد.


به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، این کتاب شامل بخش های مختلفی اعم از مقالات وتحقیقات علمی داخلی وخارجی با عناوینی چون روابط‌عمومی متاورس وضعیت فعلی و آینده ممکن ها، سنجش کارآمدی روابط‌عمومی‌ها، گفتگوهای اختصاصی و آشنایی با دیدگاه‌های اساتید و صاحب‌نظران حوزه روابط‌عمومی‌ و ارتباطات درخصوص مسایل روز روابط‌عمومی‌ نظیر راهکارهای روابط‌عمومی برای مواجهه با اخبار جعلی، کاربرد پژوهش در موفقیت روابط‌عمومی، روابط‌عمومی به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک، داستان‌گویی، هنر اصلی روابط‌عمومی و...است، همچنین معرفی برترین کتب منتشره درحوزه روابط‌عمومی‌ و نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط‌عمومی‌ در ایران و جهان طی سال 1400از دیگر مطالب کتاب مذکور می باشد.


بر پایه این گزارش، انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ طی دو دهه از فعالیت خود به منظور کمک به توسعه ادبیات نظری و اعتلای دانش روابط‌عمومی‌ در کشور هر ساله نسبت به تهیه و انتشار کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران با همکاری و حمایت اساتید، صاحب‌نظران، پژوهشگران و سازمان‌ها اقدام کرده که خوشبختانه با استقبال جامعه روابط‌عمومی‌ ایران نیز همراه بوده است.


این گزارش می‌افزاید: کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران سعی کرده مهمترین اتفاقات حوزه علم، فن و هنر روابط‌عمومی‌ و ارتباطات را در این سال مورد کنکاش و بررسی قرار داده و در این راه از دیدگاه های اندیشمندان و صاحب نظران این حرفه بهره‌مند گردد.


شایان ذکر است: کتاب سال روابط‌عمومی‌ ایران با مدیریت سیدشهاب سید محسنی و مهدی باقریان و زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ در قطع رحلی و در 108 صفحه به بازار کتاب عرضه شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد