درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:58   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50584صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 9 مهر 1401 - 20:22
گوگل پروژه‌های حدود ۴۰ رسانه اروپایی را تامین مالی می‌کند
معاون نوآوری بخش ابتکارات خبری شرکت گوگل می‌گوید که پروژه‌های زیادی با محوریت لزوم بازسازی اعتماد و نزدیک کردن ارتباط با مخاطب وجود دارد که رسانه‌ها پیش‌تر نیز دغدغه خود را نسبت به آن با تلاش در مسیر مبارزه با اطلاعات نادرست و خبرهای جعلی نشان داده بودند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد که در پی فراخوانی از پیش اعلام شده پروژه‌های نوآورانه حدود ۴۰ رسانه اروپایی را تامین مالی خواهد کرد.

این شرکت آمریکایی فعال در زمینه فناوری و جستجوی اینترنتی سقفی ۱۵۰ هزار یورویی برای کمک مالی به پروژه‌های ارائه شده از سوی رسانه‌های اروپایی تعیین کرده است.

در میان حدود ۴۰ شرکت‌ اروپایی که پروژه‌های پیشنهادی از سوی آنها به عنوان «نوآورانه» پذیرفته شده نام هشت رسانه فرانسوی از جمله نشریه «اومانیته» نیز به چشم می‌خورد. این نشریه نزدیک به حزب کمونیست در سال‌های اخیر با مشکلات مالی بسیاری روبه‌رو بود.

غول وب و فناوری‌های نوین سال ۲۰۱۸ مقدمات این کار را با راه‌اندازی ابتکای تحت عنوان «چالش نوآوری» آغاز کرده بود.

گوگل پس از آزمایش این ابتکار در دیگر نقاط جهان، ماه آوریل گذشته برای دریافت پروژه‌های پیشنهادی آندسته از رسانه‌های قاره اروپا که حداکثر ۵۰ خبرنگار یا روزنامه‌نگار را به خدمت گرفته‌‌اند، فراخوان داد.

از میان بیش از ۶۰۰ پروژه پیشنهادی توسط ۳۸ کشور اروپایی در نهایت ۴۷ طرح از ۲۱ کشور برگزیده شد؛ فرانسه در میان کشورهای اروپایی بیشترین تعداد از طرح‌های برگزیده را به خود اختصاص داده است.

لودویک بلچر، معاون نوآوری بخش ابتکارات خبری شرکت گوگل به خبرگزاری فرانسه گفت که پروژه وب‌سایت «له‌ ژور» به دلیل تمرکز بر چگونگی امکان تعمیق و بارور‌تر کردن تحقیقات خبری با استفاده از تجسم‌سازی و نقشه‌بردایِ گروه‌های تاثیرگذار، نظر مسئولان شرکت را به خود جلب کرد و به عنوان یکی از برندگان معرفی شد.

روزنامه اومانیته برای پروژه‌ای مرتبط با نسل سوم وب که ایجاد یک ساختار مستقل غیرمتمرکز محور آن بوده است برنده دیگر این فراخوان معرفی شده است.

رسانه‌ آنلاین «کُن‌بینی» دیگر برنده فرانسوی این فراخوان گوگل است که به دلیل ارائه پروژه‌ای با محوریت «بازی‌وارسازی» و تکنیک‌های نوین بازی‌های ویدیویی با هدف جذب مخاطبان جوان‌تر متمایز شده است.

برخی دیگر از پروژه‌های برگزیده شده اروپایی در فراخوانِ «چالش نوآوری» گوگل تحت تاثیر جنگ اوکراین قرار داشته‌اند.

در میان پروژه‌هایی که با این محوریت تهیه شده می‌توان به طرح پیشنهادی رسانه «نوایا گازتا اروپا» اشاره کرد که دیازپورای روسیه در خارج از کشور را مخاطب غالب خود قرار داده است.

این رسانه پس از مواجه شدن با ممنوعیت اعمال شده از سوی مقامات روسیه به لتونی نقل مکان کرد و از آنجا فعالیت خود را دنبال می‌کند.

پروژه مشترک کنسرسیومی از روزنامه‌های منطقه‌ای لهستان برای طراحی و ساخت اپلیکیشنی به منظور مرتبط کردن پناهجویان اوکراینی و روزنامه‌نگارانی که به زبان آنها صحبت می‌کنند از دیگر برندگان این فراخوان بوده است.

روزنامه اسپانیایی پابلیکو نیز به دلیل ارائه پروژه‌ای کاملا متفاوت در زمینه اطلاع‌رسانی برای سالمندان مشمول دریافت کمک مالی گوگل تشخیص داده شده است.

معاون نوآوری بخش ابتکارات خبری شرکت گوگل می‌گوید که پروژه‌های زیادی با محوریت لزوم بازسازی اعتماد و نزدیک کردن ارتباط با مخاطب وجود دارد که رسانه‌ها پیش‌تر نیز دغدغه خود را نسبت به آن با تلاش در مسیر مبارزه با اطلاعات نادرست و خبرهای جعلی نشان داده بودند.

شرکت گوگل که پیش از این بارها به جذب درآمد تبلیغاتی از طریق رسانه‌ها متهم شده است در سال های اخیر تلاش کرده تا حمایت خود را از مطبوعات و رسانه‌ها افزایش دهد.

این شرکت سال ۲۰۱۳ صندوقی حمایتی از نوآوری دیجیتال در مطبوعات فرانسه راه اندازی کرد و سپس در مقیاس اروپایی، ابتکار «روزنامه نگاری دیجیتال» را در سال ۲۰۱۵ به راه انداخت تا در همین راستا پروژه های متعددی را با وسعت بیشتر تامین مالی کند.

شرکت آمریکایی گوگل همچنین با رسانه‌های مختلف توافقنامه‌هایی را در زمینه پاداش آنچه «حقوق همسایه‌ها» خوانده شده به امضا رسانده است.

 

منبع: euronews

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد