درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 03:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5055صفحه نخست » یکشنبه، 17 شهریور 1392 - 08:53
متولی تبلیغات در کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  

شارا- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی تبلیغات در حوزه های مختلف چاپی، محیطی، صدا و سیما و... است.
 در نهمین همایش معاونان فرهنگی و کارشناسان تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی اظهار داشت: "بر اساس مصوبه شورای انقلاب که حکم قانون دارد و نیز قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات صرفاً از طریق کانون‌های تبلیغاتی صورت می‌گیرد که مجوز آن‌ها را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌کند؛ در تبلیغات مندرج در مطبوعات، در زمین های ورزشی و در صدا و سیما الزاماً کار باید از طریق کانون‌های تبلیغاتی صورت گیرد."
 وی تصریح کرد: " با راه اندازی سامانه صدور مجوز کانون های تبلیغاتی، پایگاه اطلاعاتی قابل توجهی درباره اطلاعات و داده های این کانون ها در استان‌های سراسر کشور در اختیار است. در ابتدای راه اندازی این سامانه، مدیران و مسئولان بسیاری در استان‌ها با راه اندازی آن مخالفت کردند، ‌اما با تعاملی که صورت گرفت این اتفاق افتاد و حالا پایگاهی غنی از مشخصات کانون‌های تبلیغاتی در دست داریم که مورد توجه و استفاده همه استان‌ها است."
 وی در ادامه اظهار کرد: "دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی باید کار مطالعاتی و سیاستگذاری را انجام دهد؛‌ ما به دنبال امور اجرایی نیستیم، امور اجرایی در استان‌ها به خوبی انجام می شود. امروز ما به دنبال تمزکززدایی منطقی در امور هستیم و امیدواریم بر اساس برنامه ریزی که داریم فرآیند عملیات صدور مجوز به طور کامل در هر استان صورت گیرد. تلاش داریم تا با هدف تحقق برنامه‌های موجود،‌ برنامه بازدید از استان‌ها را به زودی در دستور کار قرار دهیم و فعالیت استان‌ها را در حوزه فعالیت های تبلیغاتی بررسی کنیم و از مشکلات آن‌ها مطلع شویم."
 وی در بخش دیگری از سخنان خود،  با اشاره به اهمیت مبحث آموزش اذعان کرد: "تلاش کردیم به منظور آموزش کارشناسان تبلیغات استان‌ها، اساتید و کارشناسانی را اعزام کنیم و از این پس نیز استان‌هایی که نیازمند به آموزش بیشتر در خصوص رسیدگی به صدور مجوزها یا آموزه های این حوزه هستند،‌ حتما این موضوع را به دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی گزارش دهند."
 وی در ادامه به فعالیت های صورت گرفته در حوزه پایگاه اطلاع رسانی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: "مطالب و اخبار مرتبط با فعالیت های دفتر، جزوات آموزشی و آخرین نسخه از کتاب قوانین و مقررات کانون‌های تبلیغاتی روی این پایگاه قرار دارد و عزیزان می‌توانند از این امکان استفاده کنند."
 وی در پایان گفت: "یکی از وظایف دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، رسیدگی به امر تبلیغات محیطی در کشور است که در نظر داریم در این زمینه نیز با تدوین آئین نامه،‌ فعالیت در این حوزه را ساماندهی کنیم."
 گفتنی است برپایی همایش معاونان فرهنگی و کارشناسان تبلیغات استان‌ها تا ظهر یکشنبه 17 شهریور ماه، ادامه خواهد داشت.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد