درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50506صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 21 شهریور 1401 - 21:09
مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد
مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با روز ملی سینما، در اولین حکمش مدیر روابط عمومی این دوره جشنواره را منصوب کرد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مسعود نجفی مدیر روابط‌عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.
 
 به گزارش روابط عمومی جشنواره، مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با روز ملی سینما، در اولین حکمش مدیر روابط عمومی این دوره جشنواره را منصوب کرد.
 
 در حکم دبیر جشنواره چهل و یکم به مسعود نجفی آمده است: «نظر به ضرورت برگزاری شایسته جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به‌عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی و حرفه‌ای سینمای ایران و اهمیت ویژه آن به سبب تقارن با جشن‌های شکوهمند گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، با عنایت به درایت رسانه‌ای و سوابق، توانمندی و تجربیات گرانمایه جنابعالی در حوزه‌های مرتبط، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و مدیر سینمای رسانه منصوب می‌شوید.
 
 فراهم‌سازی شرایط تعامل نزدیک با اهالی رسانه در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره، رعایت استانداردهای تأکید شده برای حضور رسانه‌های موثر و پیگیری امور مرتبط با حوزه اطلاع‌رسانی و به خصوص ایجاد جو متناسب با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی مورد انتظار خواهد بود.
 
 امید است شایستگی و حسن سابقه جنابعالی موجبات ارتقا کیفی تعامل میان رسانه و جشنواره را فراهم آورد. توفیقات روزافزونتان را جهت پیشبرد اهداف عالی سینمای شریف ایران، از درگاه خداوند متعال خواستارم.»
 
 مسعود نجفی متولد ۱۳۵۸، دانش آموخته رشته مطالعات فرهنگی و رسانه در مقطع کارشناسی ارشد است که در ۲ دهه گذشته علاوه بر فعالیت مستمر رسانه‌ای به عنوان خبرنگار، سردبیر و مدیر مسئول، طی دوره‌های ۳۵ تا ۳۹ به مدت پنج سال مدیریت روابط عمومی جشنواره فیلم فجر را عهده دار بوده و به مدت چهار سال هم به عنوان مدیر کل روابط‌عمومی سازمان سینمایی فعالیت داشته است.
 
 تألیف کتاب‌های سینمایی از جمله «مرور ۳۰ سال جشنواره فیلم فجر»، ساخت بیش از ۱۰ فیلم مستند، تهیه و کارگردانی چندین برنامه تلویزیونی، مدیریت صنف مدیران تبلیغات سینما، سردبیری بیش از ۵۰ کاتالوگ در جشنواره‌های مختلف، دبیری ۲ دوره جشنواره فیلم‌های صنعتی، مدیریت پردیس سینمایی تماشا، داوری در جشنواره‌ها و عضویت در شوراهای مختلف از دیگر سوابق او محسوب می‌شود.
 
 چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد