درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 01:36   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50473صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 17 شهریور 1401 - 08:38
نشست تخصصی تبیین نقش رسانه ها در نهادینه کردن نظام عمیاتی پدافند زیستی کشور
اولین هم‌اندیشی تخصصی "تبیین نقش رسانه ها در نهادینه کردن نظام عملیاتی پدافند زیستی کشور" روز چهار‌شنبه 16 شهریور ماه از ساعت 10 الی 11:30 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.پدافند زیستی مجموعه ای از اقدامات، مدیریت بحران، حفاظت و پیشگیری در برابر تهدیدات زیستی است که موجب حفاظت از سرمایه های ملی در برابر تهدیدات زیستی و کاهش آثار و عواقب ناشی از آن است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اولین هم‌اندیشی تخصصی "تبیین نقش رسانه ها در نهادینه کردن نظام عملیاتی پدافند زیستی کشور" روز چهار‌شنبه 16 شهریور ماه از ساعت 10 الی 11:30 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.پدافند زیستی مجموعه ای از اقدامات، مدیریت بحران، حفاظت و پیشگیری در برابر تهدیدات زیستی است که موجب حفاظت از سرمایه های ملی در برابر تهدیدات زیستی و کاهش آثار و عواقب ناشی از آن است.

 

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌‌ریزی رسانه‌ها، با توجه به تجربه کرونا و احتمال تداوم تهدیدات زیستی در دنیا ضرورت بازنگری در ساختار پدافند زیستی کشور به منظور افزایش توان دفاع زیستی کشور و ساماندهی ساختار عملیاتی زیستی و مدیریت یک پارچه و منجسم با فرماندهی واحد در دستگاه های لشکری و کشوری جهت مقابله با این گونه تهدیدات ضرورتی انکار ناپذیر است.به همین مناسبت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها در نظردارد در راستای بررسی نقش رسانه ها در تبیین نظام عملیاتی زیستی کشور در قالب یکهم‌اندیشی به بررسی این موضوع بپردازد.این نشست که با حضور اساتید و پژوهشگران این حوزه برگزار می‌شود. محورهای زیر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد:

- آشنایی با نظام عملیاتی پدافند زیستی
- ضرورت توجه رسانه ها به نظامعملیاتی پدافند زیستی
- بررسی اهمیت نقش رسانه ها در روشنگری نظامعملیاتی پدافند زیستی کشور

سخنرانان:

- سر کار خانم ، دکترافسانه مظفری،مدیر گروه علوم ارتباطات واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی
- جناب آقای دکتر امید علی مسعودی، رئیس هیات مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران


از عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این هم‌اندیشی دعوت به عمل می‌آید.

لینک ورود :http://www.skyroom online/ch/rasaneh.org/neshast
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد