درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50462صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 16 شهریور 1401 - 17:14
دیدار رئیس انجمن روابط عمومی ایران با سخنگوی دولت
خسرو رفیعی رئیس و ناصر رزاق منش عضو هیات مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران روز گذشته با دکتر علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت دیدار و گفتگو کردند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خسرو رفیعی رئیس و ناصر رزاق منش عضو هیات مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران روز گذشته با دکتر علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار رفیعی گزارشی از برنامه ها و فعالیت های انجمن در جهت ارتقای جایگاه روابط عمومی ارائه کرد.


وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به تسلط و شناخت دکتر بهادری جهرمی از گستردگی فعالیت های روابط عمومی اظهار داشت :پاسخگویی اقناعی در برابر افکار عمومی، رعایت اصول حرفه ای برای اعتماد سازی و ارتقاء سطح رضایتمندی جامعه باید در صدر برنامه های روابط‌عمومیها قرار گیرد.


او تاکید کرد : فقر ارتباطات درون سازمانی در کشور یکی از کاستی های مهم سازمان هاست که نیاز است تدابیر لازم برای افزایش رضایتمندی ها از طریق روابط‌ عمومی ها صورت گیرد.


رئیس انجمن روابط عمومی ایران آمادگی انجمن را برای همکاری های لازم اعلام کرد.


در ادامه دکتر رزاق منش گزارشی در رابطه با سایر فعالیت های روابط عمومی ها و چگونگی همکاری با نهادهای مردمی ارایه و پیشنهاد کرد بخشی از وظایف اجرایی دولت به نهادهای اجتماعی محول شود.


دکتر بهادری ضمن استقبال از پیشنهاد های انجمن روابط عمومی ایران مقرر کرد در آینده نزدیک این فعالیت ها برنامه ریزی و برای اجرا به کلیه روابط عمومی های بخش دولتی ابلاغ شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد