درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5032صفحه نخست » شنبه، 16 شهریور 1392 - 07:43
ضعف ژورنالیسم ایران و امیدواری به رفع آن
  

شارا- ضعف ژورنالیسم ایران که با اخراج روزنامه نگاران حرفه ای از کار، از اواخر سال 1358 آغاز شده ظاهرا ادامه دارد و گفته شده است که تا تدوین یک نظام مطبوعاتی و تعریف روزنامه عمومی، نشریه تخصّصی (که روزنامه های دولتی و وابسته به موسسات عمومی هم تخصّصی بشمار می آیند) و روزنامه حزبی، تعریف روزنامه نگار و سازمان نشریه و سلسله مراتب تحریری و تاکید بر روزنامه نگار بودن سردبیر و مدیر نشریه (نه، ناشر که می تواند یک کمپانی باشد) و ایجاد اتحادیه های روزنامه نگاران و انتخاب دمکراتیک اعضای هیات مدیره آنها و تعیین معاون و مدیرکل مطبوعات وزارت ارشاد از میان روزنامه نگاران باتجربه (که عملا این پیشه را دنبال کرده باشند)، آن ضعف برطرف نخواهد شد. ژورنالیسم که یک قوه دمکراسی بشمار می آید با اشاره و طرح مسائل روزمره جامعه می تواند مانع پیچیده شدن مشکلات شود. مثلا با انعکاس بی اعتنایی اتومبیلرانان به خطوط ویژه عبور پیادگان باعث شود تا قانون تشدید جریمه خاطیان و بمانند کشورهای دیگر لغو موقت گواهینامه رانندگی پیشنهاد شود و ....


    جمعه 15 شهریور 1392 که برای دیدار داود محمدی سردبیر روزنامه شرق به ساختمان این روزنامه رفته بودم، این دیدار مصادف با تشکیل جلسه روزانه دبیران این روزنامه بود و من، ناخواسته شاهد مذاکرات و تبادل نظر دبیران و سردبیر بودم و با شنیدن اظهارات آنان به رفع تدریجی ضعف ژورنالیسم ایران امیدوار شدم. سخن از ایجاد پابلیک ادیتور، ایجاد دو صفحه مقالات و نظرات ازجمله نامه به سردبیر (به سبک اروپا و آمریکا) و تعقیب مسائل مطروحه در نامه ها و تلفن های مخاطبان بود که هر دو روش در مطبوعات کشورهای پیشرفته روال کار است و نیز کسب نظرات اصحاب نظر در زمینه رویدادهای روز و توجه بیشتر به موضوعات شهری، تلخیص و درج خاطرات و گزارش سفر روزنامه نگاران و پژوهشگران و نیز تطبیق سریع محتوای روزنامه با عصر اینترنت و انبوه آنلاین ها.


    داود محمدی سردبیر اجرایی روزنامه شرق یک روزنامه نگار 46 ساله با مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) علوم سیاسی (علم سیاست و حکومت) و 20 سال تجربه روزنامه نگاری است که در سال 1372 از روزنامه اطلاعات آغاز شده است. وی قلم زدن در روزنامه سلام و هفته نامه هم میهن و ... را در کارنامه خود دارد و از سال 1389 به شرق پیوسته است که روزنامه ای محبوب مخاطبان است.
منبع: http://www.rooznamak.com/index.asp

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد