درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 00:41   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50310صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیدوشنبه، 31 مرداد 1401 - 15:44
دکتر وحید قربانی مدیر جدید روابط‌عمومی بیمه ملت
مراسم تودیع و تکریم ملیحه سادات حسینی مدیر سابق روابط‌عمومی بیمه ملت و معارفه دکتر وحید قربانی به عنوان سرپرست مدیریت جدید این روابط‌عمومی با حضور داود قاسم‌پور، سرپرست مدیریت عامل و مهدی کشاورز، عضو هیئت مدیره، برگزار شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط‌عمومی بیمه‌ملت با حضور سرپرست مدیریت عامل و عضوی از هیات مدیره برگزار شد.

به گزارش
روابط‌عمومی بیمه ملت، مراسم تودیع و تکریم ملیحه سادات حسینی مدیر سابق روابط‌عمومی بیمه ملت و معارفه دکتر وحید قربانی به عنوان سرپرست مدیریت جدید این روابط‌عمومی با حضور داود قاسم‌پور، سرپرست مدیریت عامل و مهدی کشاورز، عضو هیئت مدیره، برگزار شد.

در این مراسم قاسم پور با تاکید اساس و بنیان روابط‌عمومی به عنوان ویترین سازمان، از زحمات خانم حسینی قدردانی و بیان کرد: در راستای استراتژی‌های ارتباطی و تبلیغاتی جدید شرکت با معرفی دکتر قربانی به عنوان سرپرست مدیریت روابط‌عمومی بیمه ملت، امید است مسیر موفقی که روابط‌عمومی طی می‌کرد ضمن ارتباط هرچه بیشتر با رسانه‌ها ادامه یابد و شاهد موفقیت‌های آتی شرکت با تلاش مستمر همکاران روابط‌عمومی باشیم. وی همچنین بر رعایت اخلاق در عرصه خبر رسانی و رسانه تاکید و خاطرنشان کرد: اخلاق از صدر اسلام با سیره‌ای که از پیامبر گرامی حضرت ختمی مرتبت سراغ داریم جاری بوده و باید بر همین اساس و الگو پیش برویم. وحید قربانی دانشجوی رشته مدیریت رسانه در مقطع دکتری و تا پیش از این، مدیریت واحد ارتباطات و حوزه ریاست شرکت عصرامین کارآفرین را بر عهده داشته است.

قربانی همچنین مدیریت ارتباطات و حوزه ریاست شرکت نفت ایرانول، گروه صنعتی بارز، شرکت گسترش الکترونیک تدبیر ایران، مدیریت ارتباطات و حوزه ریاست شرکت بورسی “مبین وان کیش”، مدیریت ارتباطات شرکت شمسا و عضویت انجمن متخصصان روابط‌عمومی کشور را در کارنامه کاری خود دارد. متن کامل حکم سرپرست مدیریت جدید روابط‌عمومی شرکت بیمه ملت به شرح زیر است:

بسمه تعالی برادر ارجمند جناب آقای وحید قربانی

با سلام با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان «سر‌پرست مدیریت روابط‌عمومی» منصوب می شوید. انتظار می‌رود با بهره‌گیری از منابع و ظرفیت‌های موجود و ارتباط موثر با معاونان و مدیران ستادی، همچنین تعامل سازنده با اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها، جراید و فضای مجازی نسبت به انعکاس مطلوب و صحیح رویدادهای شرکت شاهد شکوفایی، بالندگی و پویایی روابط‌عمومی باشیم. امیدوارم تمامی توان خود را در راستای معرفی و تبلیغ شایسته بیمه ملت و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات و دستاوردهای شرکت به کار بندید و زمینه‌های ارتقای «نشان بیمه ملت» را فراهم آورید.

 

سربلندی و موفقیت روز افزون شما را در انجام امور محوله از ایزد منان خواستارم.

داوود قاسم پور
سرپرست و عضو هیات مدیره
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد