درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:45   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50301صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 30 مرداد 1401 - 15:09
هوش مصنوعی گوگل تنها با یک عکس ویدیو سه‌بعدی می‌سازد
«ترنسفریمر» (Transframer)، نامی که بر این ابزار جدید گذاشته شده است، تنها به یک عکس نیاز دارد تا با آن کار کند، به این صورت که [در ابتدا شروع می‌کند‌] به شناسایی آنچه در چارچوب عکس وجود دارد. محتوای تصویر را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و سپس با استفاده از «تصاویر زمینه‌ای» آنچه را که احتمالا در پیرامون آن است پیش‌بینی می‌کند – و بر اساس حجم عظیمی از داده‌هایی [که از قبل با آن‌ها] آموزش ‌دیده است، حدس می‌زند که اشیاء از زوایای مختلف احتمالا چه شکلی‌اند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شبکه عصبی «دیپ مایند» (Deepmind) گوگل اکنون قادر به ساختن ویدیوهای ۳۰ ثانیه‌ای از یک تصویر واحد است.

«ترنسفریمر» (Transframer)، نامی که بر این ابزار جدید گذاشته شده است، تنها به یک عکس نیاز دارد تا با آن کار کند، به این صورت که [در ابتدا شروع می‌کند‌] به شناسایی آنچه در چارچوب عکس وجود دارد. محتوای تصویر را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و سپس با استفاده از «تصاویر زمینه‌ای» آنچه را که احتمالا در پیرامون آن است پیش‌بینی می‌کند – و بر اساس حجم عظیمی از داده‌هایی [که از قبل با آن‌ها] آموزش ‌دیده است، حدس می‌زند که اشیاء از زوایای مختلف احتمالا چه شکلی‌اند.

تیم دیپ مایند در مطلب ارسالی خود نوشت: «وظیفه [ترنسفریمر] با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از تصاویر زمینه‌ای با حواشی مرتبط (‌ازجمله برچسب زمانی، زاویه دید دوربین و غیره) و همچنین تحقیق و بررسی درباره این حواشی و تفاسیر، این است که سهم احتمالی [این موارد را] بر روی تصویر مورد نظر پیش‌بینی کند.»

«این چارچوب [هوش مصنوعی]، از طیف وسیعی از کارهای پیش‌بینی بصری، ازجمله مدل‌سازی ویدیویی، ترکیب نمای جدید و دید چند وظیفه‌ای (multi-task) پشتیبانی می‌کند.»

این امکان وجود دارد که بتوان به‌جای [روش] مرسوم رندرینگ که در حال حاضر در بازی‌های ویدیویی و دیگر فضاهای آنلاین استفاده می‌شود، از این فناوری در ساخت محیط‌های دیجیتالی سه بعدی استفاده شود.

تیم ما همچنین یک مدل واحد را آموزش داد تا ۸ وظیفه مختلف، برای‌مثال تخمین عمق، گروه‌بندی موارد نمونه، جریان نوری و تشخیصی در تصاویر و ویدیوها را انجام دهد. از طریق تارنمای پروژه بیشتر دراین‌باره بدانید.

تیم هوش مصنوعی گوگل، در گذشته پیشرفت‌های چشمگیر دیگری داشته است. این سامانه، ماه گذشته شکل تقریبا تمام پروتئین‌هایی را که برای علم [امروز] شناخته شده‌اند ترسیم کرد. پیشرفتی که به مقابله با چالش‌های بزرگ جهانی، ازجمله توسعه و تحول واکسن‌های مالاریا و مبارزه با آلودگی پلاستیکی کمک خواهد کرد.

این بخش همچنین هوش مصنوعی را برای کنترل پلاسمای بسیار داغ درون یک راکتور همجوشی هسته‌ای آموزش داد و راه جدیدی را در پیشبرد دستیابی به این انرژی پاک نامحدود نوظهور گشود.

چالش اصلی در این زمینه، شکل‌‌دهی و حفظ پلاسما با دمای بالا است. چنین چیزی در ستارگان از طریق گرانش به دست می‌آید، اما [این مشکل] بر روی زمین چالش‌برانگیزتر است - برای کنترل مواد بسیار داغ نیاز به لیزر یا آهنربا داریم.

با این حال، هوش مصنوعی دیپ‌مایند با انجام ۹۰ اندازه‌گیری مختلف [با سرعت] ۱۰ هزار بار در ثانیه و تنظیم میدان مغناطیسی بر اساس آن، توانست پلاسما را به‌طور مداوم کنترل کند.
 

منبع: Independent

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد