درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 12:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50251صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 25 مرداد 1401 - 18:47
بانک خاورمیانه: دعوت به همکاری کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات
بانک خاورمیانه به منظور تامین سرمایه انسانی در بخش «مدیریت ارتباطات» از واجدین شرایط ذیل دعوت می‌کند تا فرم درخواست همکاری را در وب‌سایت بانک به صورت آنلاین در صفحه مربوط به «درخواست همکاری با بانک» تکمیل نمایند.
  

بانک خاورمیانه به منظور تامین سرمایه انسانی در بخش «مدیریت ارتباطات» از واجدین شرایط ذیل دعوت می‌کند تا فرم درخواست همکاری را در وب‌سایت بانک به صورت آنلاین در صفحه مربوط به «درخواست همکاری با بانک» تکمیل نمایند.

مسوولیت‌ها و وظایف
• ارتباط با رسانه‌ها و تعامل با خبرنگاران
• تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت سازمانی
• ارتباط با رسانه‌ها و تعامل با خبرنگاران
• تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی
• رصد شبکه‌های اجتماعی مجازی و تهیه گزارش‌های آماری از آن‌ها
• نگارش و تنظیم خبر، گزارش و متن‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی برای رسانه‌های مکتوب
• کنترل و به‌روزرسانی محتوای وب‌سایت سازمانی
• مدیریت ابزارهای اطلاع‌رسانی و ارتباطی دیجیتال از جمله وب‌سایت، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و..


شرایط احراز
• دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته‌های مرتبط
• دارای کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان
• برون‌گرا، با انگیزه و علاقه‌مند به فعالیت تیمی
• تسلط بر قوانین و اصول نگارش زبان فارسی
• آشنایی کامل با اصول خبرنویسی
• شناخت کافی از رسانه‌ها (آنلاین و آفلاین)
• تسلط به زبان انگلیسی

در صورت تمایل رزومه خود را به آدرس job@middleeastbank.ir ارسال نمایید.

نکات قابل توجه:
• تقاضای همکاری با بانک فقط با تکمیل اطلاعات شما در وب سایت رسمی بانک خاورمیانه ثبت و بررسی می‌شود.
• پس از بررسی رزومه‌ها، در صورت کسب امتیاز لازم از سوی مدیریت سرمایه انسانی برای انجام مصاحبه با متقاضیان تماس گرفته می‌شود.
• تکمیل فرم تقاضای همکاری تعهدی برای بانک خاورمیانه ایجاد نمی‌کند.
• مطالب مندرج در سایر وب سایت‌ها و نشریات کاریابی و استخدامی به هیچ وجه مورد تایید بانک خاورمیانه نیست.
• نمونه سوال‌هایی که به عنوان نمونه آزمون استخدامی عرضه و به فروش می‌رسند جعلی بوده و معتبر نیستند.
• بانک خاورمیانه از طریق پیامک یا ایمیل با متقاضیان تماس نمی‌گیرد. لطفا به این گونه تماس‌ها پاسخ ندهید.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد