درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50247صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 25 مرداد 1401 - 18:22
انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ گروه سینمایی «هنر و تجربه»
محمد طیب سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه طی حکمی، علی زادمهر را به عنوان مدیر روابط‌عمومی‌ و تبلیغات گروه سینمایی هنر و تجربه منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با حکم محمد طیب، مدیر روابط‌عمومی‌ گروه سینمایی هنر و تجربه معرفی شد.

به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، محمد طیب سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه طی حکمی، علی زادمهر را به عنوان مدیر روابط‌عمومی‌ و تبلیغات گروه سینمایی هنر و تجربه منصوب کرد.

در حکم سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه خطاب به علی زادمهر بر اطلاع رسانی و معرفی اهداف و برنامه‌های گروه هنر و تجربه، طراحی و نظارت بر برنامه‌های تبلیغات و اطلاع رسانی رویدادها و فیلمهای در حال اکران با استفاده از همه ظرفیتهای رسانه‌ای، تعامل با صنوف مرتبط با حوزه تبلیغات و روزنامه‌نگاری و استفاده از ظرفیت‌های صنوف تاکید شده است.


علی زادمهر متولد 1357 است و بیش از 20 سال به عنوان روزنامه نگار و منتقد سینمایی در نشریات مختلف قلم زده است. او سابقه مسئولیت در بخش روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی جشنواره های مختلف سینمایی و پروژه‌های متعدد سینمایی و تلویزیونی را دارد.

زادمهر عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و عضو علی البدل هیت مدیره انجمن صنفی تبلیغات سینمای ایران است و تاکنون دوبار از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و هیات مدیر خانه سینما تقدیر شده است. علی زادمهر همچنین کارگردانی دو فیلم کوتاه و مستند را در کار نامه خود دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد