درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50221صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 23 مرداد 1401 - 13:32
اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات افزایش یافته است
همزمان با روز خبرنگار، رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر بهمراه مسئول روابط‌عمومی و مسئول نظارت شبکه در رسانه های شهرستان حضور یافته و ضمن اهدای گل این روز را به مدیران مسئول رسانه ها و خبرنگاران آنها تبریک گفتند و برای همراهی با شبکه دامپزشکی و تلاش در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد شبکه قدردانی نمودند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همزمان با روز خبرنگار، رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر بهمراه مسئول روابط‌عمومی و مسئول نظارت شبکه در رسانه های شهرستان حضور یافته و ضمن اهدای گل این روز را به مدیران مسئول رسانه ها و خبرنگاران آنها تبریک گفتند و برای همراهی با شبکه دامپزشکی و تلاش در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد شبکه قدردانی نمودند.
 
 همزمان با روز خبرنگار، رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر بهمراه مسئول
روابط‌عمومی و مسئول نظارت شبکه در رسانه های شهرستان حضور یافته و ضمن اهدای گل این روز را به مدیران مسئول رسانه ها و خبرنگاران آنها تبریک گفتند و برای همراهی با شبکه دامپزشکی و تلاش در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد شبکه قدردانی نمودند.
 
 دکتر خانزاده در در این دیدار ها که به صورت جداگانه و در دفاتر نشریات مستقر در شهرستان برگزار شد ضمن تشریح عملکرد شبکه بر تعامل و هم افزایی رسانه و تنویر افکار عمومی همگام با دامپزشکی تاکید کرد.
 
 وی بر ضرورت تعامل دوسویه برای انعکاس اخبار حوزه سلامت به مردم از رسانه به عنوان یک قدرت و ظرفیت یاد کرد که میتواند تمامی نقاط قوت و ضعف های یک دستگاه را نشان دهد و نقش مهم و موثری در آگاهی بخشی آحاد جامعه به ویژه در حوزه دامپزشکی داشته باشد.
 
 در ادامه مسئول روابط‌عمومی شبکه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز به طور چشمگیری افزایش یافته و روابط‌عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است که میتواند علاوه بر اطلاع رسانی ایجاد آگاهی در جمعیت تحت پوشش کند.
 
 وی بزرگترین آسیب روابط‌عمومی ها را نداشتن نگاه سازمانی از سوی مدیران ادارات و نهادها دانست و ضمن تقدیر از حمایت های رئیس شبکه اظهار داشت خوشبختانه دکتر خانزاده از دیدگاه روشنی در زمینه‌های فعالیت‌ رسانه‌ای و خبری بهره‌مند هستند و از روحیه‌ خوب برون‌گرا و تعاملی با دیگران برخوردار می باشند و حمایت ایشان باعث همکاری فعال و مستمر ما با مطبوعات و رسانه ها گردیده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد