درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 02:15   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50112صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 8 مرداد 1401 - 20:19
ضریب نفوذ تلفن ثابت در ایران ۳۴.۶۴ درصدی شد
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ را منتشر کرد. ضریب نفوذ تلفن ثابت، ۳۴.۶۴ درصد است که با احتساب شرکت مخابرات ایران، FCPها و شرکت‌های Servco به میزان ۳۸ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۵۷۲ خط منصوبه و ۲۹ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۷۱۱ خط دایری را شامل می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور به ۳۴.۶۴ درصد رسیده و بیش از ۳۸ میلیون خط منصوبه را شامل می‌شود که بالغ‌ بر ۳۷ میلیون از این خطوط منصوبه، مربوط به شرکت مخابرات است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ را منتشر کرد. ضریب نفوذ تلفن ثابت، ۳۴.۶۴ درصد است که با احتساب شرکت مخابرات ایران، FCPها و شرکت‌های Servco به میزان ۳۸ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۵۷۲ خط منصوبه و ۲۹ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۷۱۱ خط دایری را شامل می‌شود.

طبق این آمار، تعداد اشتراک‌های تلفن ثابت توسط شرکت مخابرات ایران به مجموع ۳۷ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۲۹ خط منصوبه رسیده که شامل ۳۱ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۹۳۰ تعداد خط منصوبه شهری و پنج میلیون و ۸۶۲ هزار و ۵۹۹ خط منصوبه روستایی می‌شود. تعداد خطوط دایری مخابرات نیز به مجموع ۲۸ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۱۱۸ رسیده که شامل ۲۵ میلیون و ۵۳۱۱ خط دایری شهری و سه میلیون و ۹۶۴ هزار و ۸۰۷ خط دایری روستایی می‌شود.

همچنین اشتراک‌های تلفن ثابت توسط شرکت‌های FCP، مجموع یک میلیون و ۷۴۲ هزار و ۸۶ خط منصوبه و ۳۷۲ هزار و ۶۳۶ خط دایری را شامل می‌شود. شرکت‌های Servco نیز مجموع ۹۵۷ خط تلفن ثابت دارند.

اما در حوزه توسعه زیربخش تلفن ثابت تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱، ۵۱ هزار و ۴۱۷ روستا دارای ارتباط و ۴۷ هزار و۳۱۱ روستا دارای تلفن خانگی هستند و تعداد مشترکان روستایی هم به سه میلیون و ۹۶۴ هزار و ۸۰۷ می‌رسد. همچنین تعداد تلفن همگانی ۸۳ هزار و ۱۷۱ عدد و تعداد تلفن‌های همگانی جاده‌ای ۱۹۳۸ عدد است. درصد میزان موفقیت در برقراری مکالمات (ASR) نیز ۵۷.۴۰ است.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  روایت‌های مستبدانه


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد