درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49993صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 22 تیر 1401 - 13:17
دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک خبر داد: بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه کارگران تهاتر شد
دکتر اسماعیل للـه‌گانی طی سخنانی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب استان خراسان شمالی و بازدید از شعب بانک و گفت‌وگو با مشتریان استان، با تبریک فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی از سال 1395 به بعد، امکان بازپرداخت تسهیلاتی که از بانک رفاه کارگران دریافت کرده بود را نداشت و به همین دلیل حجم بدهی این سازمان به بانک بسیار افزایش یافت و به رقم 88 هزار میلیارد تومان رسید. این میزان بدهی باعث شده بود تا به واسطه قوانین و مقررات بالادستی، بخش زیادی از منابع بانک امکان ورود به چرخه ارائه خدمات را نداشته باشد و به دنبال خود مشکلات بسیاری را ایجاد کرده بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک رفاه کارگران از تهاتر بدهی 88 هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی با این بانک، خبر داد.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک رفاه، دکتر اسماعیل للـه‌گانی طی سخنانی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب استان خراسان شمالی و بازدید از شعب بانک و گفت‌وگو با مشتریان استان، با تبریک فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی از سال 1395 به بعد، امکان بازپرداخت تسهیلاتی که از بانک رفاه کارگران دریافت کرده بود را نداشت و به همین دلیل حجم بدهی این سازمان به بانک بسیار افزایش یافت و به رقم 88 هزار میلیارد تومان رسید. این میزان بدهی باعث شده بود تا به واسطه قوانین و مقررات بالادستی، بخش زیادی از منابع بانک امکان ورود به چرخه ارائه خدمات را نداشته باشد و به دنبال خود مشکلات بسیاری را ایجاد کرده بود.


وی با اشاره به اینکه، بانک رفاه کارگران از حدود دو سال پیش اقدامات لازم در راستای دریافت بدهی بانک از سازمان تامین اجتماعی را با جدیت بسیار دنبال ‌می‌کرد، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با همکاری سازمان تامین اجتماعی، مقرر شد 88 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی از طریق واگذاری سهام تهاتر شود و بر این مبنا مصوب شد که متقابلا سهام‌های مذکور با بدهی سازمان به بانک رفاه کارگران تهاتر شود.


مدیرعامل بانک رفاه کارگران، تصریح کرد: با تهاتر بدهی سازمان تامین اجتماعی با بانک، بستر توسعه فعالیت‌های بانک به منظور حمایت از حوزه تولید و اشتغال کشور بیش از پیش فراهم خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد