درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49846صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 2 تیر 1401 - 18:44
تاکید بر تجهیز روابط عمومی‌ها به استراتژی رسانه‌ای برای انتقال مفاهیم
سیدمحمدجواد حسینی» مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌های بهزیستی کشور در همایش مسئولان روابط عمومی‌های بهزیستی سراسر کشور که در خراسان رضوی برگزار شد، گفت: امیدواریم این دوره برای واحد استراتژیک و راهبردی سازمان بهزیستی کشور نهایت بهره‌وری و فزونی داشته باشد.
  

 ‎شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌های بهزیستی کشور، یکی از ابزارهای تاثیرسازی را رسانه برشمرد و گفت: در انتشار اخبار صرف، باید خارج شویم و به سمت استراتژی رسانه‌ای برای انتقال مفاهیم ورود پیدا کنیم.
 
 به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل، «سیدمحمدجواد حسینی» مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌های بهزیستی کشور در همایش مسئولان روابط عمومی‌های بهزیستی سراسر کشور که در خراسان رضوی برگزار شد، گفت: امیدواریم این دوره برای واحد استراتژیک و راهبردی سازمان بهزیستی کشور نهایت بهره‌وری و فزونی داشته باشد.
 
 مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌های بهزیستی کشور با اشاره به دوران پساکرونا نسبت به بروزرسانی ساختار سازمانی مجموعه بهزیستی کشور تاکید کرد و گفت: واحد روابط‌عمومی با واقعیت جامعه بروزرسانی نشده است.
 
 به گفته این مقام مسئول رسانه یک ابزار نیست بلکه راهبردی اساسی در هر سازمانی محسوب می‌شود.
 
 حسینی، یکی از ابزارهای تاثیرسازی را رسانه برشمرد و اذعان کرد: در انتشار اخبار صرف، باید خارج شویم و به سمت استراتژی رسانه‌ای برای انتقال مفاهیم ورود پیدا کنیم.
 
 مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه‌های بهزیستی کشور، ادامه داد: رسانه بقدری پیچیده و اثرگذار است که هر چقدر دانش کسب کنیم، کم است؛ همچنین در رسانه نگاهی فراتر از بازنشر اخبار مدیران و معاونین ارشد سازمانی داشته باشیم بلکه باید ماموریت‌ها تشریح و بازنشر شود.
 
 وی اولین اهتمام مسئولان روابط‌عمومی بهزیستی کشور را معرفی این نهاد حمایتی به ارکان استانی و در ادامه عموم مردم برشمرد ویادآور شد: در این دوره از تحلیل اخبار فاصله بگیریم و به سمت تولید محتوا گام بردارید و بیش از پیش از مراکز تحت نظارت بازدیدکنیم تا مردم همراه باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد