درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49823صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 31 خرداد 1401 - 15:08
نشست ویژه شورای روابط عمومی‌های صنعت بیمه برگزار شد
کلید موفقیت صنعت بیمه در دست روابط‌عمومی هاست و بنابراین تکالیف این مجموعه باید با چشم انداز توسعه ای و چالش های خرد و کلان صنعت بیمه هماهنگی داشته باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| گسترش کمی صنعت بیمه در یک دهه اخیر این پیام را برای روابط عمومی‌ها در پی دارد که تلاش خود را برای فرهنگسازی با رویکرد جلب اعتماد مردم، در این حوزه بیشتر کنند.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در جمع مدیران روابط‌عمومی صنعت بیمه سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: جاماندن از سرعت تحولات، یک آسیب جدی به شمار می رود و روابط‌عمومی ها باید با درک دقیق از فضای کسب و کار و بهره مندی از فناوری های نوین ارتباطی جلوتر از دستگاه ها و سازمان های خود حرکت کنند.


وی با ابراز خرسندی از انسجام روابط‌عمومی های صنعت بیمه، از عملکرد شورای هماهنگی تقدیر کرد.


بر اساس این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی با برشمردن آخرین دستاوردهای صنعت بیمه در حوزه های گوناگون بر تقویت رویکردهای آموزشی و اطلاع رسانی تاکید کرد و افزود: شناخت کامل از قابلیت های خدمات و تنوع محصولات بیمه ای سبب می شود که مردم با اطمینان خاطر بیشتر ریسک های خود را به این صنعت بسپارند.


مهندس بهزادپور افزود: کلید موفقیت صنعت بیمه در دست روابط‌عمومی هاست و بنابراین تکالیف این مجموعه باید با چشم انداز توسعه ای و چالش های خرد و کلان صنعت بیمه هماهنگی داشته باشد.


رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دوباره سالروز تاسیس بیمه مرکزی، افکار عمومی را تشنه دریافت اطلاعات سالم و صحیح دانست و اظهار داشت: کسب سرمایه بزرگ اعتماد عمومی در گرو ارائه اخبار و آمار شفاف است و جذب اعتماد همگانی از ماموریت های جدی روابط‌عمومی ها به شمار می آید‌.


وی بر لزوم بازیابی جایگاه روابط‌عمومی در صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: روابط‌عمومی ها در کنار امر اطلاع رسانی و فرهنگسازی باید در خط مقدم حمایت از مخاطبان و بیمه گذاران فعالیت کنند تا ضریب دسترسی به اطلاعات و قدرت انتخاب آنان افزایش یابد‌.


مهندس بهزادپور، عملکرد قدرتمند و پویایی صنعت بیمه را پیش نیاز کسب اعتماد مسئولان عنوان کرد و گفت: فرایند توسعه اقتصادی در کشور از مسیر گسترش بیمه های بازرگانی می گذرد که تقویت تعاملات فراسازمانی را بیش از پیش یادآور می سازد.


رئیس کل بیمه مرکزی در پایان با قدردانی از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین الملل دستگاه ناظر و مدیران روابط‌عمومی صنعت بیمه با اهدای لوح از آنان تقدیر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد