درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49822صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 1 تیر 1401 - 03:43
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد: آموزش اساس توسعه روابط عمومی است
در ابتدای این همایش علی صالحی مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد گفت: آموزش اساس توسعه نیروی انسانی روابط عمومی است و لازم است مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان یزد در سالی که دانش بنیان نامگذاری شده است به ابزار دانش و علم مجهز شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با عنوان "تشریفات؛ ابزار اقتدار سازمانی"، با حضور بیش از یکصد نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان به میزبانی شرکت آب منطقه ای استان یزد و حضور دکتر احمد یحیایی ایله ای در تاریخ 26 خرداد برگزار شد.


در ابتدای این همایش علی صالحی مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد گفت: آموزش اساس توسعه نیروی انسانی روابط عمومی است و لازم است مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان یزد در سالی که دانش بنیان نامگذاری شده است به ابزار دانش و علم مجهز شوند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری ابراز کرد: برای علمی کردن روابط عمومی نیاز مبرم به آموزشهای کاربردی و مشاوره گرفتن از استادان حوزه روابط عمومی و ارتباطات است و شورای هماهنگی روابط عمومی ها برای رسیدن به این هدف متعالی، برگزاری سمینارهای علمی و تخصصی روابط عمومی را برنامه ریزی کرده است.


صالحی با ذکر اهمیت تشریفات گفت: تشریفات؛ رفتار محترمانه، متواضعانه و ابزار تکریم مردم است و روابط عمومی ها بایستی در این زمینه آموزشهای تخصصی را طی کنند.


همچنین دکتر احمد یحیایی ایله ای به عنوان سخنران علمی این همایش درباره قانون طلایی تشریفات، اصول تشریفات اخلاقی، آدابی دانی در مذاکرات بین المللی و تکریم مردم به عنوان نتیجه تشریفات به سخنرانی علمی پرداخت.


گفتنی است مدیران عامل شرکتهای آب منطقه ای استان یزد و برق منطقه ای استان یزد درباره اهمیت و نقش روابط عمومی در مصرف بهینه انرژی توسط مردم و کاهش مصرف آب و برق به سخنرانی پرداختند.


در این سمینار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد از روابط عمومی های استان خواست تمام توان و دانش خود را برای مدیریت مصرف آب و برق در برهه ای که کشور با بحران انرژی برق و کمبود منابع آب روبروست بکار گیرند.


وی با اشاره به نگاه گذشته به روابط عمومی که فقط بعنوان یک سرباز در سازمان خود گوش به فرمان بوده و به کارهای جاری خود مشغول بودند اظهار داشـت: امروز روابط عمومی با تغییر نگاهها می تواند در حد یک مدیریت سازمان در تصمیم گیری ها و فعالیت ها شرکت کرده و نقش مقدس خود را صادقانه، امیدوارانه و الهام بخش به مردم و سازمان اثبات کند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد