درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49822صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 30 خرداد 1401 - 16:19
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد: آموزش اساس توسعه روابط عمومی است
در ابتدای این همایش علی صالحی مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد گفت: آموزش اساس توسعه نیروی انسانی روابط عمومی است و لازم است مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان یزد در سالی که دانش بنیان نامگذاری شده است به ابزار دانش و علم مجهز شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با عنوان "تشریفات؛ ابزار اقتدار سازمانی"، با حضور بیش از یکصد نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان به میزبانی شرکت آب منطقه ای استان یزد و حضور دکتر احمد یحیایی ایله ای در تاریخ 26 خرداد برگزار شد.


در ابتدای این همایش علی صالحی مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد گفت: آموزش اساس توسعه نیروی انسانی روابط عمومی است و لازم است مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان یزد در سالی که دانش بنیان نامگذاری شده است به ابزار دانش و علم مجهز شوند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری ابراز کرد: برای علمی کردن روابط عمومی نیاز مبرم به آموزشهای کاربردی و مشاوره گرفتن از استادان حوزه روابط عمومی و ارتباطات است و شورای هماهنگی روابط عمومی ها برای رسیدن به این هدف متعالی، برگزاری سمینارهای علمی و تخصصی روابط عمومی را برنامه ریزی کرده است.


صالحی با ذکر اهمیت تشریفات گفت: تشریفات؛ رفتار محترمانه، متواضعانه و ابزار تکریم مردم است و روابط عمومی ها بایستی در این زمینه آموزشهای تخصصی را طی کنند.


همچنین دکتر احمد یحیایی ایله ای به عنوان سخنران علمی این همایش درباره قانون طلایی تشریفات، اصول تشریفات اخلاقی، آدابی دانی در مذاکرات بین المللی و تکریم مردم به عنوان نتیجه تشریفات به سخنرانی علمی پرداخت.


گفتنی است مدیران عامل شرکتهای آب منطقه ای استان یزد و برق منطقه ای استان یزد درباره اهمیت و نقش روابط عمومی در مصرف بهینه انرژی توسط مردم و کاهش مصرف آب و برق به سخنرانی پرداختند.


در این سمینار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد از روابط عمومی های استان خواست تمام توان و دانش خود را برای مدیریت مصرف آب و برق در برهه ای که کشور با بحران انرژی برق و کمبود منابع آب روبروست بکار گیرند.


وی با اشاره به نگاه گذشته به روابط عمومی که فقط بعنوان یک سرباز در سازمان خود گوش به فرمان بوده و به کارهای جاری خود مشغول بودند اظهار داشـت: امروز روابط عمومی با تغییر نگاهها می تواند در حد یک مدیریت سازمان در تصمیم گیری ها و فعالیت ها شرکت کرده و نقش مقدس خود را صادقانه، امیدوارانه و الهام بخش به مردم و سازمان اثبات کند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد