درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49821صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 30 خرداد 1401 - 12:04
کار در روابط‌عمومی برای برندهای متاورس
یک‌راه عالی برای تعدادی از شرکت‌ها برای حفظ تلاش‌های روابط‌عمومی و ارتباط با مخاطبان هدف در متاورس، ایجاد مشارکت با سایر مشاغل است. بعلاوه نسخه مدیریت شهرت متاورس بسیار دموکراتیک‌تر از اینترنت در نظر گرفته می‌شود و دسترسی آزاد را به برندها و کاربران می‌دهد. این بدان‌معناست که شرکت‌ها باید شهرت خود را همیشه در متاورس حفط کنند و این امر می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| متاورس مکانی است که در آن دنیای فیزیکی و دیجیتالی با هم ادغام می‌شوند و افراد می‌توانند در آن کار و معاشرت کنند و در یک واقعیت دیجتال کاملا جدید بازی کنند. تعدادی از برندها مانند بالنسیا، وارمر برس، متا،گیوسکی و ... ‌قبلا از طریق استراتژی‌های مختلف، دسترسی خود را به این فضاهای مجازی جدید گسترش داده‌اند.

 

یک‌راه عالی برای تعدادی از شرکت‌ها برای حفظ تلاش‌های روابط‌عمومی و ارتباط با مخاطبان هدف در متاورس، ایجاد مشارکت با سایر مشاغل است. بعلاوه نسخه مدیریت شهرت متاورس بسیار دموکراتیک‌تر از اینترنت در نظر گرفته می‌شود و دسترسی آزاد را به برندها و کاربران می‌دهد. این بدان‌معناست که شرکت‌ها باید شهرت خود را همیشه در متاورس حفط کنند و این امر می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد.

 

متاورس ممکن است از نظر مدیریت شهرت شبیه به رسانه‌های اجتماعی باشد؛ جایی که همه شرکت‌ها باید تمام نطرها و مکالمه‌هایی را که مردم در باره آن‌ها انجام می‌دهند را رصد و پیگیری کنند تا از موقعیت‌های بالقوه منفی که ممکن است به شهرت آن‌ها لطمه وارد کند پیشیگیری کنند.


روابط کارکنان در متاورس

از آنجایی که متاورس محبوب‌تر و به‌طور گسترده‌تر پدیرفته می‌شود، در آینده زمانی فرا خواهد رسید که کارمندان شروع به درخواست از کارفرمایان خود می‌کنند تا به آن‌ها اجازه دهند در این فضای دیجیتال جدید کار کنند. با اجازه دادن کار کردن آن‌ها در متاورس، شرکت‌ها باید کارکنان خود را از طریق شکل‌های مختلف تعاملی درگیر نگه دارند. این بدان‌معناست که کسب‌وکارها باید درک عمیقی از منابع انسانی مجازی، ارتباطات دیجیتال و آخرین فناوری‌ها و ابزارهای موردنیاز در متاورس داشته باشند.

 

داستان‌سرایی یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین ابزارهایی است که متخصصان روابط‌عمومی از زمان پیدایش روابط‌عمومی از آن استفاده کرده‌اند. با توجه به اینکه متاورس محصول جدید و کمتر کنترل شده اینترنت است، آژانس‌های روابط‌عمومی و متخصصان باید خلاقیت بیشتری داشته باشند. فرصت‌های زیادی در داستان‌سرایی وجود خواهد داشت که متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند ایده‌های کمپینی کاملا جدیدی که در دنیای واقعی امکان‌پذیر نیست اجرا و خلق کنند.
 

 

نویسنده: مایک پافمن مدیر عامل روابط‌عمومی virgo
تزجمه: علیرضا شواخی زواره کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات

منبع: www.commmpro.biz/working_in_pr_for_met
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد