درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49821صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 30 خرداد 1401 - 16:34
کار در روابط‌عمومی برای برندهای متاورس
یک‌راه عالی برای تعدادی از شرکت‌ها برای حفظ تلاش‌های روابط‌عمومی و ارتباط با مخاطبان هدف در متاورس، ایجاد مشارکت با سایر مشاغل است. بعلاوه نسخه مدیریت شهرت متاورس بسیار دموکراتیک‌تر از اینترنت در نظر گرفته می‌شود و دسترسی آزاد را به برندها و کاربران می‌دهد. این بدان‌معناست که شرکت‌ها باید شهرت خود را همیشه در متاورس حفط کنند و این امر می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| متاورس مکانی است که در آن دنیای فیزیکی و دیجیتالی با هم ادغام می‌شوند و افراد می‌توانند در آن کار و معاشرت کنند و در یک واقعیت دیجتال کاملا جدید بازی کنند. تعدادی از برندها مانند بالنسیا، وارمر برس، متا،گیوسکی و ... ‌قبلا از طریق استراتژی‌های مختلف، دسترسی خود را به این فضاهای مجازی جدید گسترش داده‌اند.

 

یک‌راه عالی برای تعدادی از شرکت‌ها برای حفظ تلاش‌های روابط‌عمومی و ارتباط با مخاطبان هدف در متاورس، ایجاد مشارکت با سایر مشاغل است. بعلاوه نسخه مدیریت شهرت متاورس بسیار دموکراتیک‌تر از اینترنت در نظر گرفته می‌شود و دسترسی آزاد را به برندها و کاربران می‌دهد. این بدان‌معناست که شرکت‌ها باید شهرت خود را همیشه در متاورس حفط کنند و این امر می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد.

 

متاورس ممکن است از نظر مدیریت شهرت شبیه به رسانه‌های اجتماعی باشد؛ جایی که همه شرکت‌ها باید تمام نطرها و مکالمه‌هایی را که مردم در باره آن‌ها انجام می‌دهند را رصد و پیگیری کنند تا از موقعیت‌های بالقوه منفی که ممکن است به شهرت آن‌ها لطمه وارد کند پیشیگیری کنند.


روابط کارکنان در متاورس

از آنجایی که متاورس محبوب‌تر و به‌طور گسترده‌تر پدیرفته می‌شود، در آینده زمانی فرا خواهد رسید که کارمندان شروع به درخواست از کارفرمایان خود می‌کنند تا به آن‌ها اجازه دهند در این فضای دیجیتال جدید کار کنند. با اجازه دادن کار کردن آن‌ها در متاورس، شرکت‌ها باید کارکنان خود را از طریق شکل‌های مختلف تعاملی درگیر نگه دارند. این بدان‌معناست که کسب‌وکارها باید درک عمیقی از منابع انسانی مجازی، ارتباطات دیجیتال و آخرین فناوری‌ها و ابزارهای موردنیاز در متاورس داشته باشند.

 

داستان‌سرایی یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین ابزارهایی است که متخصصان روابط‌عمومی از زمان پیدایش روابط‌عمومی از آن استفاده کرده‌اند. با توجه به اینکه متاورس محصول جدید و کمتر کنترل شده اینترنت است، آژانس‌های روابط‌عمومی و متخصصان باید خلاقیت بیشتری داشته باشند. فرصت‌های زیادی در داستان‌سرایی وجود خواهد داشت که متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند ایده‌های کمپینی کاملا جدیدی که در دنیای واقعی امکان‌پذیر نیست اجرا و خلق کنند.
 

 

نویسنده: مایک پافمن مدیر عامل روابط‌عمومی virgo
تزجمه: علیرضا شواخی زواره کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات

منبع: www.commmpro.biz/working_in_pr_for_met
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد