درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 11:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49804صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 28 خرداد 1401 - 06:41
انتشار سومین شماره *نشریه راهبرد ارتباطات و روابط عمومی"
در این شماره نشریه راهبرد، مطالبی در خصوص روابط عمومی و متاورس، متاورس شهری و آینده نگاری شهرهای آینده، روابط عمومی دانش بنیان، روابط عمومی استارتاپی، روابط عمومی هوشمند، نقش IT در روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و نقش کلیدی روابط عمومی، روابط عمومی اقتضایی، نقش و جایگاه روابط عمومی در دانشگاه ها، نقش ارتباطات راهبردی در پیشگیری، توسعه و حل معضلات و چالش های اجتماعی، مهندسی مجدد روابط عمومی ها، روابط عمومی با رویکرد توسعه فروش و ... منتشر شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سومین شماره *نشریه راهبرد ارتباطات و روابط عمومی* به همت جمعی از فعالان روابط‌عمومی کشور منتشر شد.


به گزارش شارا، در این شماره نشریه راهبرد، مطالبی در خصوص روابط عمومی و متاورس، متاورس شهری و آینده نگاری شهرهای آینده، روابط عمومی دانش بنیان، روابط عمومی استارتاپی، روابط عمومی هوشمند، نقش IT در روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و نقش کلیدی روابط عمومی، روابط عمومی اقتضایی، نقش و جایگاه روابط عمومی در دانشگاه ها، نقش ارتباطات راهبردی در پیشگیری، توسعه و حل معضلات و چالش های اجتماعی، مهندسی مجدد روابط عمومی ها، روابط عمومی با رویکرد توسعه فروش و ... منتشر شده است.


از جمله اساتیدی که در این شماره نشریه راهبرد مشارکت داشتند می توان به مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، دکتر عادل میرشاهی، دکتر احمد یحیایی ایله ای، دکتر حسین امامی، دکتر هادی زمانی، دکتر علی قهرمانی، فریده برقی، دکتر رضا حیدری، دکتر ناصرالدین اسلامی فرد، حسین شهابی، حسین همدانی گلشن، نصراله شریفی و شبیر دائمی اشاره نمود.


این نشریه وزین که با برخورداری از شورای سیاستگذاری قوی و صاحب سبک، تلاش دارد تا دیدگاه ها و نظرات ارزشمند محققان و پژوهشگران عرصه علوم ارتباطات را منتشر نماید با رویکردی ملی از همه دست اندرکاران، اساتید، محققان، کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی درخواست می نماید تا مطالب ارزشمند خودشامل مقالات، یادداشت های تجربی، داستان های ارتباطی، اخبار و گزارش های ارزنده و پر محتوای خود را که حاوی اطلاعات آموزنده جهت جامعه روابط عمومی و ارتباطات است ، جهت انتشار در اختیار تحریریه نشریه قرار دهند.


علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق شماره واتساپ 09155050687 ارسال نمایند تا به نام و همراه با تصویر خودشان در شماره های آتی پس از بررسی و تایید هیات علمی نشریه منتشر شود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد