درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:00   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49771صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 23 خرداد 1401 - 14:35
مدیریت دانش
قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه - انقلاب ارتباطات اهمیت مدیریت دانش را افزایش داده است. توسعه پایگاه های داده و گسترش اینترنت به شرکت ها این امکان را داده تا بتوانند جهانی فعالیت کنند اما فعالیت جهانی نیاز به کارکنان دانشی دارد که پیچیدگی و حساسیت بیشتری را برای رهبری و مدیریت می طلبد. برای تبدیل شدن به یک مدیر الکترونیکی موفق شرایط و ویژگی هایی لازم است که مهترین آنها و بهترین آنها اینگونه هستند.
  

انقلاب ارتباطات اهمیت مدیریت دانش را افزایش داده است. توسعه پایگاه های داده و گسترش اینترنت به شرکت ها این امکان را داده تا بتوانند جهانی فعالیت کنند اما فعالیت جهانی نیاز به کارکنان دانشی دارد که پیچیدگی و حساسیت بیشتری را برای رهبری و مدیریت می طلبد. برای تبدیل شدن به یک مدیر الکترونیکی موفق شرایط و ویژگی هایی لازم است که مهترین آنها و بهترین آنها اینگونه هستند.


 سرعت: در جهان امروز سریع بودن بسیار بهتر از بزرگ بودن است باید بروکراسی را کنترل و مهارکرد چون تغییرات روز افزون انتظارات وسلیقه‌ای مشتریان و مصرف کننده و... منجر به کوتاه شدن تاریخ مصرف شده است.


کارکنان خوب:  منابع انسانی مهمترین ورودی های سازمان است. سازمان های امروزی به نیروی های کمتراما با کیفیت تر نیازمندند کارکنانی با استعداد و مهارت و نگرش های تازه درخصوص کار در خانه نیاز مدیران امروز است.


 صداقت: صداقت اساس موفقیت و استراتژی کلیدی جذب مشتری


 مهارتهای همکاری: اینترنت فرصت های جدیدی را برای همکاری در اختیار تیم ها و شرکت ها قرار می دهد با استفاده از برون سپاری ارزش افزوده محصولات و خدمات خود را افزایش داد.


نظم: اینترنت چیزی جز فرایندها، پروتکل ها و برنامه های استاندارد منظم نیست کلیه مراحل ارتباط با مشتری را بر اساس اصول منظمی سازماندهی کند تا حداکثر بهره‌وری را کسب شود.


 ارتباط قوی: با توجه به سرعت تغییرات و پیچیدگی محیط رقابتی استراتژی های ارتباطی یکی از مهمترین استراتژی های  هر سازمان است.


مهارت های مدیریت محتوا: اساس و و شالوده وب سایت های تمام شرکت های الکترونیکی اطلاعات است متاسفانه بسیاری از مدیران مدیریت سایت های تجاری را نمی داند و یا نمی تواند یک سایت را به خوبی طراحی و اداره نمایند.


 تمرکز بر مشتری: در دنیای رقابتی امروز فرصت های جدیدی برای رقابتی کردن اطلاعات شرکتها با مشتریان ایجاد شده تغییر نگرش مدیران از استخدام به نگهداری بالندگی کارکنان تولید محور به ارائه خدمات و از بازار انبوه بازار های سفارشی ومنحصر به فرد.


 مدیر الکترونیکی باید بیش از توجه به محصول و مدیریت فرآیند، بر مشتری تمرکز نماید و این مسئله جز با تقویت کانال های ارتباطی و بهبود استراتژی های اطلاعاتی امکان پذیر نیست.


برای دستیابی به مدیریت دانش  باید از همه دانش‌ها به خوبی و به موقع استفاه کرد چون مدیریت دانش درحال تغییرات بسیار عمده ای است باید به روز بود و به روز استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمودرضا محمودبابویی
| 1401/3/23 - 19:49 |     0     0     |
بسیار عالی


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد