درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 07:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49771صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 23 خرداد 1401 - 13:59
مدیریت دانش
قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه - انقلاب ارتباطات اهمیت مدیریت دانش را افزایش داده است. توسعه پایگاه های داده و گسترش اینترنت به شرکت ها این امکان را داده تا بتوانند جهانی فعالیت کنند اما فعالیت جهانی نیاز به کارکنان دانشی دارد که پیچیدگی و حساسیت بیشتری را برای رهبری و مدیریت می طلبد. برای تبدیل شدن به یک مدیر الکترونیکی موفق شرایط و ویژگی هایی لازم است که مهترین آنها و بهترین آنها اینگونه هستند.
  

انقلاب ارتباطات اهمیت مدیریت دانش را افزایش داده است. توسعه پایگاه های داده و گسترش اینترنت به شرکت ها این امکان را داده تا بتوانند جهانی فعالیت کنند اما فعالیت جهانی نیاز به کارکنان دانشی دارد که پیچیدگی و حساسیت بیشتری را برای رهبری و مدیریت می طلبد. برای تبدیل شدن به یک مدیر الکترونیکی موفق شرایط و ویژگی هایی لازم است که مهترین آنها و بهترین آنها اینگونه هستند.


 سرعت: در جهان امروز سریع بودن بسیار بهتر از بزرگ بودن است باید بروکراسی را کنترل و مهارکرد چون تغییرات روز افزون انتظارات وسلیقه‌ای مشتریان و مصرف کننده و... منجر به کوتاه شدن تاریخ مصرف شده است.


کارکنان خوب:  منابع انسانی مهمترین ورودی های سازمان است. سازمان های امروزی به نیروی های کمتراما با کیفیت تر نیازمندند کارکنانی با استعداد و مهارت و نگرش های تازه درخصوص کار در خانه نیاز مدیران امروز است.


 صداقت: صداقت اساس موفقیت و استراتژی کلیدی جذب مشتری


 مهارتهای همکاری: اینترنت فرصت های جدیدی را برای همکاری در اختیار تیم ها و شرکت ها قرار می دهد با استفاده از برون سپاری ارزش افزوده محصولات و خدمات خود را افزایش داد.


نظم: اینترنت چیزی جز فرایندها، پروتکل ها و برنامه های استاندارد منظم نیست کلیه مراحل ارتباط با مشتری را بر اساس اصول منظمی سازماندهی کند تا حداکثر بهره‌وری را کسب شود.


 ارتباط قوی: با توجه به سرعت تغییرات و پیچیدگی محیط رقابتی استراتژی های ارتباطی یکی از مهمترین استراتژی های  هر سازمان است.


مهارت های مدیریت محتوا: اساس و و شالوده وب سایت های تمام شرکت های الکترونیکی اطلاعات است متاسفانه بسیاری از مدیران مدیریت سایت های تجاری را نمی داند و یا نمی تواند یک سایت را به خوبی طراحی و اداره نمایند.


 تمرکز بر مشتری: در دنیای رقابتی امروز فرصت های جدیدی برای رقابتی کردن اطلاعات شرکتها با مشتریان ایجاد شده تغییر نگرش مدیران از استخدام به نگهداری بالندگی کارکنان تولید محور به ارائه خدمات و از بازار انبوه بازار های سفارشی ومنحصر به فرد.


 مدیر الکترونیکی باید بیش از توجه به محصول و مدیریت فرآیند، بر مشتری تمرکز نماید و این مسئله جز با تقویت کانال های ارتباطی و بهبود استراتژی های اطلاعاتی امکان پذیر نیست.


برای دستیابی به مدیریت دانش  باید از همه دانش‌ها به خوبی و به موقع استفاه کرد چون مدیریت دانش درحال تغییرات بسیار عمده ای است باید به روز بود و به روز استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمودرضا محمودبابویی
| 1401/3/23 - 19:13 |     0     0     |
بسیار عالی


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد