درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:59   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49771صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 23 خرداد 1401 - 13:59
مدیریت دانش
قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه - انقلاب ارتباطات اهمیت مدیریت دانش را افزایش داده است. توسعه پایگاه های داده و گسترش اینترنت به شرکت ها این امکان را داده تا بتوانند جهانی فعالیت کنند اما فعالیت جهانی نیاز به کارکنان دانشی دارد که پیچیدگی و حساسیت بیشتری را برای رهبری و مدیریت می طلبد. برای تبدیل شدن به یک مدیر الکترونیکی موفق شرایط و ویژگی هایی لازم است که مهترین آنها و بهترین آنها اینگونه هستند.
  

انقلاب ارتباطات اهمیت مدیریت دانش را افزایش داده است. توسعه پایگاه های داده و گسترش اینترنت به شرکت ها این امکان را داده تا بتوانند جهانی فعالیت کنند اما فعالیت جهانی نیاز به کارکنان دانشی دارد که پیچیدگی و حساسیت بیشتری را برای رهبری و مدیریت می طلبد. برای تبدیل شدن به یک مدیر الکترونیکی موفق شرایط و ویژگی هایی لازم است که مهترین آنها و بهترین آنها اینگونه هستند.


 سرعت: در جهان امروز سریع بودن بسیار بهتر از بزرگ بودن است باید بروکراسی را کنترل و مهارکرد چون تغییرات روز افزون انتظارات وسلیقه‌ای مشتریان و مصرف کننده و... منجر به کوتاه شدن تاریخ مصرف شده است.


کارکنان خوب:  منابع انسانی مهمترین ورودی های سازمان است. سازمان های امروزی به نیروی های کمتراما با کیفیت تر نیازمندند کارکنانی با استعداد و مهارت و نگرش های تازه درخصوص کار در خانه نیاز مدیران امروز است.


 صداقت: صداقت اساس موفقیت و استراتژی کلیدی جذب مشتری


 مهارتهای همکاری: اینترنت فرصت های جدیدی را برای همکاری در اختیار تیم ها و شرکت ها قرار می دهد با استفاده از برون سپاری ارزش افزوده محصولات و خدمات خود را افزایش داد.


نظم: اینترنت چیزی جز فرایندها، پروتکل ها و برنامه های استاندارد منظم نیست کلیه مراحل ارتباط با مشتری را بر اساس اصول منظمی سازماندهی کند تا حداکثر بهره‌وری را کسب شود.


 ارتباط قوی: با توجه به سرعت تغییرات و پیچیدگی محیط رقابتی استراتژی های ارتباطی یکی از مهمترین استراتژی های  هر سازمان است.


مهارت های مدیریت محتوا: اساس و و شالوده وب سایت های تمام شرکت های الکترونیکی اطلاعات است متاسفانه بسیاری از مدیران مدیریت سایت های تجاری را نمی داند و یا نمی تواند یک سایت را به خوبی طراحی و اداره نمایند.


 تمرکز بر مشتری: در دنیای رقابتی امروز فرصت های جدیدی برای رقابتی کردن اطلاعات شرکتها با مشتریان ایجاد شده تغییر نگرش مدیران از استخدام به نگهداری بالندگی کارکنان تولید محور به ارائه خدمات و از بازار انبوه بازار های سفارشی ومنحصر به فرد.


 مدیر الکترونیکی باید بیش از توجه به محصول و مدیریت فرآیند، بر مشتری تمرکز نماید و این مسئله جز با تقویت کانال های ارتباطی و بهبود استراتژی های اطلاعاتی امکان پذیر نیست.


برای دستیابی به مدیریت دانش  باید از همه دانش‌ها به خوبی و به موقع استفاه کرد چون مدیریت دانش درحال تغییرات بسیار عمده ای است باید به روز بود و به روز استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمودرضا محمودبابویی
| 1401/3/23 - 19:13 |     0     0     |
بسیار عالی


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد