درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 22:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49753صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 21 خرداد 1401 - 13:59
جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه‌گران برگزار شد
جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور مدیر روابط عمومی سندیکا و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه به میزبانی بیمه سرمد برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد گفت: استفاده از فضاهای دیجیتال می‌تواند به افزایش گستره مخاطبان و بالا رفتن اثرگذاری تبلیغات کمک کند.
 
 به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور مدیر روابط عمومی سندیکا و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه به میزبانی بیمه سرمد برگزار شد.
 
 مهدی مهدوی در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه، گفت: امروز حوزه ارتباطات و روابط عمومی، جایگاه ویژه‌ای در سازمان‌ها پیدا کرده که نشان‌دهنده اهمیت این بخش است.
 
 عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد افزود: تحولات دنیای دیجیتال، ایجاب می‌کند که در حوزه روابط عمومی و تبلیغات تغییراتی ایجاد شود و روابط عمومی‌ها بیش از پیش از ظرفیت فضای دیجیتال، برای پیشبرد اهداف سازمان خود بهره ببرند.
 
 وی خاطرنشان کرد: استفاده از این فضا می‌تواند به افزایش گستره مخاطبان و بالا رفتن اثرگذاری تبلیغات کمک کند.
 
 مهدوی با اشاره به اهمیت روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: حوزه روابط عمومی نه تنها هزینه‌بر نیست، بلکه جنبه سرمایه‌گذاری دارد و باید نقش این حوزه در سازمان‌ها و جامعه بهتر تبیین شود.
 
 وی افزود: یکی از وظایف روابط عمومی در کنار فعالیت تبلیغاتی، ایجاد آگاهی در جامعه است که این حوزه می‌تواند در صنعت بیمه کشور با هم‌افزایی میان همه شرکت‌های بیمه اتفاق بیفتد و ما می‌توانیم در کنار هم، اقدامات مناسب‌تری را رقم بزنیم و بر محدودیت‌ها غلبه کنیم.
 
 قائم مقام بیمه سرمد هم‌چنین از مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه خواست، ریشه‌های نارضایتی مردم از برخی خدمات بیمه‌ای را شناسایی کرده و راهکارهای رفع آن را به مدیران ارشد ارائه کنند.
 
 در ادامه این جلسه، اعضای کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه‌گران درباره فضای رسانه‌ای صنعت بیمه، حضور در نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و اولویت‌های مورد نیاز مدیریت روابط عمومی نوین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد