درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 11:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49724صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 16 خرداد 1401 - 07:51
تحول در روابط عمومی‌ها در دستورکار قرار گیرد
نخستین جلسه شورای ارتباطات شستا برگزار شد
ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در نخستین جلسه شورای ارتباطات شستا با حضور معاون راهبری هلدینگ‌ها، مدیر روابط عمومی شستا و مدیران روابط عمومی هلدینگ‌های تابعه با اشاره به جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: پیش از هر رویداد و برنامه‌ای، رسانه‌ها پیشتازانه تصویرسازی و روایت‌سازی می‌کنند بنابراین مدیران عامل و مدیران روابط عمومی باید به فهم مشترک برسند تا این تصویرسازی‌ها در ارائه گزارش صحیح و تاثیر گذار نقش ایفا کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شستا با اشاره به لزوم حرکت در مسیر تعالی روابط‌عمومیها گفت: در برنامه‌ریزی‌های راهبردی باید روابط عمومی مطلوب در شستا ترسیم و راهبری شود و بر این باور هستیم که روابط عمومی فعال باید هم نقش ایجابی داشته باشد و هم سلبی.
 

به گزارش شستارسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در نخستین جلسه شورای ارتباطات شستا با حضور معاون راهبری هلدینگ‌ها، مدیر روابط عمومی شستا و مدیران روابط عمومی هلدینگ‌های تابعه با اشاره به جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: پیش از هر رویداد و برنامه‌ای، رسانه‌ها پیشتازانه تصویرسازی و روایت‌سازی می‌کنند بنابراین مدیران عامل و مدیران روابط عمومی باید به فهم مشترک برسند تا این تصویرسازی‌ها در ارائه گزارش صحیح و تاثیر گذار نقش ایفا کنند.


وی با اشاره به لزوم بیان نتایج مثبت و عملکرد هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه شستا توسط روابط عمومی‌ها تشریح کرد: برای رشد و ارتقا عمکرد نیازمند مدیرانی با اراده‌های محکم و متین هستیم ‌ و این افراد با اراده‌های محکم و سخت کوش هستند که خود را مامور به تکلیف می‌دانند. اگر ما به وظایف خود به درستی عمل کنیم قطعا نتیاج عمکردها مثبت و امیدآفرین خواهد بود.


مدیرعامل شستا بر لزوم توجه به تصویرسازی رسانه‌ای و برندینگ تصریح کرد: در جهت شناساندن برند شستا باید حرکت توام با تلاش، مجاهدت، امید و اخلاص در همه زمان‌ها و امور مورد توجه قرارگیرد. اهمیت روابط عمومی‌ها ناظر به فرصت‌ها است ‌و عدم توجه به این مهم می‌تواند فرصت‌ها را کم‌رنگ و تهدیدات را زیاد کند. شستا می‌تواند تبدیل به تراز عملکردی در اقتصاد کلان کشور شود و این وظیفه روابط عمومی است که با نمایش صادقانه این نقش، جایگاه واقعی شستا در اقتصاد کشور را به نمایش بگذارد.


وی با تبیین نقش شستا در کشور اظهار داشت: شستا را باید در 3 جایگاه حاکمیتی، ماموریتی و نقش حمایتی مشاهده کرد. در سطح حاکمیتی باید تلاش شود در سطح ملی و برای همراهی و کمک به حاکمیت جایگاه لازم را پیدا و برای ایفای این نقش مهم مهیا شویم. درسطح ماموریتی واضح است که یک ابربنگاه اقتصادی هستیم که باید شرکت‌ها را اداره و برای بهبود اقتصاد نقش‌آفرینی کنیم. همچنین در سطح حمایتی وظیفه حراست از داشته‌ها و تامین مالی بیشتر مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از وظایف ما است.


بازیان تشریح کرد: رسانه‌های تخصصی و راهبردی باید شستا را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند و چرایی و چیستی وجود آن را برای افکار عمومی و نخبگان روایت کنند. این از وظایف روابط عمومی‌ها است که در تعامل با رسانه‌ها واقعیت‌ها را بر پایه صدق و درستی بیان کنند.


وی چابکی را از ویژگی مهم روابط عمومی‌ها دانست و افزود: روابط عمومی‌ها باید در نگاهی به گذشته و آینده، خود را تنظیم کنند. امروز در حوزه اقتصادی و اجتماعی سرعت وقایع به قدری بالاست که رسانه‌ها در پوشش و انتشار اخبار عقب می‌مانند. روابط عمومی‌ها با اشراف بر این موضوع باید مدیریت درست در انتشار اخبار و گزارشات مدنظر قرار دهند.


مدیرعامل شستا با اشاره به لزوم حرکت در مسیر تعالی روابط عمومی‌ها گفت: در برنامه‌ریزی‌های راهبردی باید روابط عمومی مطلوب در شستا ترسیم و راهبری شود. بر این باور هستیم که روابط عمومی فعال باید به طور همزمان نقش ایجابی و سلبی داشته باشد و در انتقال اخبار و رویدادها نیاز به افراط و تفریط نیست، ذات اطلاعات مبتنی بر صدق است.


وی شستا را دچار سیاست زدگی دانست و اظهار داشت: مجموعه شستا یک مجموعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و باید از سیاست‌زدگی خارج شود. حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است و این ما را مجاب می‌کند شستا راه به اصل بازگردانیم. امروز محیط‌های کارگری در هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه شستا نیازمند به پیوست فرهنگی دارد و لازم است این موضوع مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و در اسرع وقت پیوست‌های لازم تدوین و در قالب سند راهبردی تنظیم و عملیاتی شود.


بازیان با اشاره به لزوم ارتقا و تحول در روابط عمومی هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه شستا خطاب به مدیران روابط عمومی گفت: مدیران روابط عمومی باید از توان علمی و تخصصی بالایی برخودار باشند و در مجموعه روابط عمومی‌ها از افراد اهل علم و قلم و صاحب نظرات در قالب جلسات مشورتی بهره‌مند شوید. لازم است دوره‌های آموزشی و ارتقاء تخصص‌های فردی در چهارچوب برنامه‌های مداوم تدوین و برگزار شود.


شایسته ذکر است در ابتدای این دیدار سید محمد مهدی مقدسی مدیر روابط عمومی شستا به ارائه گزارش از وضعیت موجود روابط عمومی‌های شستا و آسیب‌شناسی آن و ارائه راهکارهای بهبود این وضعیت پرداخت.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد