درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49675صفحه نخست » انتصابات روابط عمومییکشنبه، 8 خرداد 1401 - 21:18
انتصاب مجتبی اسدی‌زاده به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان
کتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان طی حکمی، مجتبی اسدی‌زاده را به سمت مشاور و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مجتبی اسدی‌زاده به سمت مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط‌عمومی استانداری کرمان منصوب شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان طی حکمی، مجتبی اسدی‌زاده را به سمت مشاور و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان منصوب کرد.


وی دانشجوی دکتری مدیریت رسانه و دانش آموخته دوره مدیریت جهادی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو انجمن سواد رسانه ایران است.


مدرس مدرسه رسانه انجمن علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، مشاور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، رئیس روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کرمان و کارشناس روابط عمومی سازمان بیمه سلامت کشور، مشاور استاندار کرمان در کمیته راهبردی دولت الکترونیک از جمله مسئولیت‌‌های مجتبی اسدی‌زاده است.


مدیرمسئول ماهنامه رسانت (انجمن تخصصی مدیریت رسانه و ارتباطات)، دبیر شورای مناطق روابط عمومی منطقه ۳ کشوری سازمان بیمه سلامت ایران، مشاور رسانه همایش و مسئول گروه مشاوره ای طرح فرهنگی هنری در امتداد حماسه کانون های مساجد استان کرمان، مدیر سایت شهیدستان(بانک جامع اطلاعات شهدای استان کرمان) از دیگر مسئولیت های وی است.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد