درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49671صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 8 خرداد 1401 - 13:15
انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران
با حکم حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی اسماعیل زاده به عنوان مدیر روابط‌عمومی‌ این معاونت منصوب شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با حکم حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی اسماعیل زاده به عنوان مدیر روابط‌عمومی‌ این معاونت منصوب شد.
 
 به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس،با حکم حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی اسماعیل زاده به عنوان مدیر روابط‌عمومی‌ این معاونت منصوب شد.
 
 در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می رود با بهره گیری از توانایی های فردی، سازمانی و به کار گیری همه ظرفیت های موجود در سطح مناطق 22 گانه، در موارد اطلاع رسانی و پوشش اخبار موثر به صورت گسترده و مدیریت استراتژیک روابط‌عمومی‌ در حوزه معاونت، اتکا به اسناد بالادستی و بهره گیری از پیوست رسانه ای در برنامه ها و پروژه های مناطق 22 گانه، استفاده از ظرفیت مناطق و تعامل با مرکز ارتباطات و امور بین الملل، افکار سنجی و ارزیابی جهت شناسایی مطالبات شهروندان و تعامل و ارتباط مناسب با اصحاب رسانه در اولویت برنامه ها قرار گیرد.»
 
 علی اسماعیل زاده، دانشجوی دکتری علوم ارتباطات و کارمند رسمی شهرداری تهران با 17 سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی‌ های شهرداری تهران به ترتیب در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مدیریت روابط‌عمومی‌ سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، جانشین دبیر ستاد گردشگری شهرداری تهران و مدیریت روابط‌عمومی‌ شهرداری منطقه ١١ را در کارنامه خود دارد.
 
 وی تاکنون رتبه اول روابط‌عمومی‌ های برتر شهرداری تهران در دومین همایش ارتباطی شهری تهران 1400، جایزه جهانی خشت طلایی تهران 98، رتبه اول روابط‌عمومی‌ های شهرداری تهران بین سال های 94 تا 98، رتبه اول منتخب یکصد متخصص روابط‌عمومی‌ های شهرداری تهران، مدیر نمونه شهرداری تهران در جشنواره کشوری شهید رجایی، مدیر نمونه شهرداری منطقه 11 و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی، جایزه تهران در پروژه برگزیده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طرح برتر جایزه جهانی خشت طلایی تهران 94 را کسب کرده است.
 
 همچنین اسماعیل زاده مدرک MBA مدیریت تخصصی روابط‌عمومی‌ و ارتباطات دانشگاه تهران و گرید برتر گواهینامه اروپایی مهارت شغلی مدیر روابط‌عمومی‌ ESCO از دانشگاه MGUN پاریس را دارا ست.
 
 از تالیفات وی می توان تالیف کتاب اماکن و ابنیه منطقه 11 شهرداری تهران، مقالات مدیریت نوین با ابزارهای هوشمند، کمپین های فراگیر گردشگری، توسعه گردشگری شهر تهران مبتنی بر روابط‌عمومی‌ شبکه ای با افزایش سرمایه اجتماعی، نقش ابزارهای الکترونیک در روابط‌عمومی‌ الکترونیک، توسعه گردشگری سبز در کلان شهر تهران مبتنی بر روابط‌عمومی‌ شبکه ای، نقش تبلیغات آنلاین در حفظ محیط زیست شهر تهران را نام برد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد